Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Scholl Spam - brukslösning?

Diskutera bilvårdsprodukter här
Användarvisningsbild
Norrhyttan
Trogen Medlem
Trogen Medlem
Inlägg: 765
Blev medlem: 21 maj 2014 14:14
Ort: Norrhyttan

Scholl Spam - brukslösning?

Inlägg av Norrhyttan » 10 apr 2015 10:44

Eftersom alla berättar hur jäkla bra Scholl Concept Spam är, så har jag köpt en dunk.
Ingenstans hittar jag något om någon spädning, så jag antar att det är brukslösning direkt ur dunken.
Eller?
Hur gör ni?
Vad var det jag sa!

Användarvisningsbild
Commander
Trogen Medlem
Trogen Medlem
Inlägg: 637
Blev medlem: 14 apr 2014 03:17

Re: Scholl Spam - brukslösning?

Inlägg av Commander » 10 apr 2015 10:48

Norrhyttan skrev:Eftersom alla berättar hur jäkla bra Scholl Concept Spam är, så har jag köpt en dunk.
Ingenstans hittar jag något om någon spädning, så jag antar att det är brukslösning direkt ur dunken.
Eller?
Hur gör ni?
Ingen blandning, häll upp det i flaska och spruta på, låt de verka å du kommer bli nöjd :) Fungerar på allt som är skitigt, lack, inredning, skinn med mirakelsvamp,lätt smutsiga fälgar m.m

Användarvisningsbild
Norrhyttan
Trogen Medlem
Trogen Medlem
Inlägg: 765
Blev medlem: 21 maj 2014 14:14
Ort: Norrhyttan

Re: Scholl Spam - brukslösning?

Inlägg av Norrhyttan » 10 apr 2015 10:55

Jo, jag har gjort så. Tänkte bara kolla om någon hade andra åsikter.


Sent from a skitdyr telefon using någon gratis-app.
Vad var det jag sa!

Användarvisningsbild
Lemerok
Entusiast
Entusiast
Inlägg: 2135
Blev medlem: 17 mar 2013 12:27
Ort: Uppsala

Re: Scholl Spam - brukslösning?

Inlägg av Lemerok » 10 apr 2015 11:04

Norrhyttan skrev:Jo, jag har gjort så. Tänkte bara kolla om någon hade andra åsikter.


Sent from a skitdyr telefon using någon gratis-app.
Den ska gå att blanda ut med sa e_king, kommer tyvärr inte ihåg vilka förhållanden till vad.
Slå en signal eller maila streetpower så får du bra support med.

Användarvisningsbild
e_king
Entusiast
Entusiast
Inlägg: 1824
Blev medlem: 08 okt 2012 12:27
Ort: Storvreta

Re: Scholl Spam - brukslösning?

Inlägg av e_king » 10 apr 2015 12:12

Det är inte tänkt att den ska spädas men det går bra. Är en inredning lätt smutsig så brukar jag slå i en skvätt vatten. Kan kanske vara runt 30% vatten.

Användarvisningsbild
Norrhyttan
Trogen Medlem
Trogen Medlem
Inlägg: 765
Blev medlem: 21 maj 2014 14:14
Ort: Norrhyttan

Re: Scholl Spam - brukslösning?

Inlägg av Norrhyttan » 10 apr 2015 12:55

Tack och bock!

Då fortsätter jag med Spam direkt ur dunken, dårå. :)
Vad var det jag sa!

Användarvisningsbild
Perra83
Entusiast
Entusiast
Inlägg: 2986
Blev medlem: 17 maj 2013 14:43
Ort: Lindesberg

Re: Scholl Spam - brukslösning?

Inlägg av Perra83 » 10 apr 2015 14:27

Ska köpa en dunk ja med. Sprayflaskan har räckt till ett gäng med inredningar.

Skriv svar