Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Scholl Spam - brukslösning?
- Norrhyttan
- Trogen Medlem

- Inlägg: 765
- Blev medlem: 21 maj 2014 14:14
- Ort: Norrhyttan
Scholl Spam - brukslösning?
Eftersom alla berättar hur jäkla bra Scholl Concept Spam är, så har jag köpt en dunk.
Ingenstans hittar jag något om någon spädning, så jag antar att det är brukslösning direkt ur dunken.
Eller?
Hur gör ni?
Ingenstans hittar jag något om någon spädning, så jag antar att det är brukslösning direkt ur dunken.
Eller?
Hur gör ni?
Vad var det jag sa!
- Commander
- Trogen Medlem

- Inlägg: 637
- Blev medlem: 14 apr 2014 03:17
Re: Scholl Spam - brukslösning?
Ingen blandning, häll upp det i flaska och spruta på, låt de verka å du kommer bli nöjdNorrhyttan skrev:Eftersom alla berättar hur jäkla bra Scholl Concept Spam är, så har jag köpt en dunk.
Ingenstans hittar jag något om någon spädning, så jag antar att det är brukslösning direkt ur dunken.
Eller?
Hur gör ni?
- Norrhyttan
- Trogen Medlem

- Inlägg: 765
- Blev medlem: 21 maj 2014 14:14
- Ort: Norrhyttan
Re: Scholl Spam - brukslösning?
Jo, jag har gjort så. Tänkte bara kolla om någon hade andra åsikter.
Sent from a skitdyr telefon using någon gratis-app.
Sent from a skitdyr telefon using någon gratis-app.
Vad var det jag sa!
- Lemerok
- Entusiast

- Inlägg: 2135
- Blev medlem: 17 mar 2013 12:27
- Ort: Uppsala
Re: Scholl Spam - brukslösning?
Den ska gå att blanda ut med sa e_king, kommer tyvärr inte ihåg vilka förhållanden till vad.Norrhyttan skrev:Jo, jag har gjort så. Tänkte bara kolla om någon hade andra åsikter.
Sent from a skitdyr telefon using någon gratis-app.
Slå en signal eller maila streetpower så får du bra support med.
- e_king
- Entusiast

- Inlägg: 1824
- Blev medlem: 08 okt 2012 12:27
- Ort: Storvreta
Re: Scholl Spam - brukslösning?
Det är inte tänkt att den ska spädas men det går bra. Är en inredning lätt smutsig så brukar jag slå i en skvätt vatten. Kan kanske vara runt 30% vatten.
- Norrhyttan
- Trogen Medlem

- Inlägg: 765
- Blev medlem: 21 maj 2014 14:14
- Ort: Norrhyttan
Re: Scholl Spam - brukslösning?
Tack och bock!
Då fortsätter jag med Spam direkt ur dunken, dårå.
Då fortsätter jag med Spam direkt ur dunken, dårå.
Vad var det jag sa!
- Perra83
- Entusiast

- Inlägg: 2986
- Blev medlem: 17 maj 2013 14:43
- Ort: Lindesberg
Re: Scholl Spam - brukslösning?
Ska köpa en dunk ja med. Sprayflaskan har räckt till ett gäng med inredningar.