Sent from a skitdyr telefon using någon gratis-app.

Det var bättre förr???Norrhyttan skrev:...funderar jag över Kina-kvalitet. Jag har plastleksaker från min egen barndom på 70-talet som mina barn fått ärva, och inte är de lika bleka som den ett år gamla gräsklipparen överst.
Sent from a skitdyr telefon using någon gratis-app.

Riktigt trevlig sommarbilmiken skrev:en solid svart Golf Cab -92 gamla karossen alltså golf 1 i nära nyskick endast gått 6000 mil ;D
All utrustning som fanns på den tidenhar dock sänkt den lite och nya fälgar är just beställda
Är ju hockey VM idag så blir inte att börja förens efter den
Men bilen är ju liten så den tar inte många timmar att gå igenom
Blir en polering med Scholl S20 Black och testa Scholl nya purple spider pad därefter Master Sealant som skydd
någon som har tips på vad man kan skydda cabben med???

hehe ja jag gillar den den är lite småcool den kommer jag ha kvar tills jag dör! min ögonsten! kanske dyker upp någon bild på den framöver men ska vänta tills jag får på nya hjulen!korvis skrev:Riktigt trevlig sommarbilmiken skrev:en solid svart Golf Cab -92 gamla karossen alltså golf 1 i nära nyskick endast gått 6000 mil ;D
All utrustning som fanns på den tidenhar dock sänkt den lite och nya fälgar är just beställda
Är ju hockey VM idag så blir inte att börja förens efter den
Men bilen är ju liten så den tar inte många timmar att gå igenom
Blir en polering med Scholl S20 Black och testa Scholl nya purple spider pad därefter Master Sealant som skydd
någon som har tips på vad man kan skydda cabben med???![]()
Hade jag också kunnat tänka mig, eller en gammal Bubbla.
Har även en liten dröm om att äga ett välskött ex av en bil som är av samma årsmodell som jag själv. Det hade varit lite extra kul
Volvo XC70 Sport AWD D4 Polestar 2016

Några extra olika rondeller till den bara samt en dunk med BBV Clear Paint Inspection.Perra83 skrev:Den har ja kikat på några gånger. Priset är rätt okej. Köpte du nå mer kul jojje?

En kanon maskin det där.jojje skrev:http://shop.bollnasbilvard.se/maskiner/ ... maskin-kit
Beställde nyss en ny polermaskin, då jag tröttnat på min gamla pissemugg dubbelskalle:) Sista exet dom hade hemma råkade jag visst lägga beslag på också..

Hoppas att du varit på Saabmuseet också. Sveriges bästa motormuseum i mina ögon (trots att jag inte är så Saabig själv).Hej skrev:Fick jag hem min färggroda som jag beställt i Saab-webshopen.
En ur-saab i exakt samma färgkod som jag har på min riktiga bil, titan grå!![]()
(uppenbarligen fungerar inte bilder öht i forumet just nu den 6/5 -15, men förhoppningvis syns den snart.)
Dessa användes i bilhallarna tydligen för att visa färgerna (fast de som säljs är fabriksnya). Väldigt nördigt att köpa en sån, men en kul grej att ställa på någon hylla som prydnad!
Nu ska den få ett lager PL och kanske lite Perfection!![]()
Skönt att man vågar berätta detta för någon. Alla utanför detta forum tycker nog man har fel i huvudet.