Vill framför allt börja med att säga att detta är min absolut första film och absolut första gången jag står framför en kamera , och det känns skit dumt att stå o prata med sig själv precis som om man vore skitzofreen ""<--- stavning , det är skit svårt att imporvisera vad man ska säga , och ta upp när man inte har någon att prata med eller som ställer frågor , är skit trött på filmen efter som jag hade lite sömn natten innan ,
Bilen är i princip ren sedan innan o bara lite lätt damming , och har absolut inte alls många tvätt repor .
vill komma till o säga kära gott folk det går inte att få bort alla repor på en bil kvittar hur mycket man polerar då får man våtslipa eller lackera om och det tar evigheter , och är extremt kostsamt, men en polering kan bli så bra som den bara kan bli om man lägger ner tid o tålamod och har bra produkter ,
Jag använder mig av MG och Ruplues produkter i filmen men klart att det finns andra produkter som är riktigt bra om inte bättre men jag tog vad jag hade till hands helt enkelt , syftet är inte att marknads föra produkter även om det ser ut så på filmen , visar bara vilka produkter som jag gillar , !
Själva filmen är inte 100% perfekt editerad då det är första gången jag gjort en film på en mac och klippt i hopa med lite musik o sånt , svårt att hitta bra musik till filmen så hoppas att den duger .och nu som sagt förstår helheten med de hela .
ska försöka göra lite fler filmer i framtiden på detaljer , Fälgtvätt . och tvätt o invändigt e.c.t och en massa " HOW TO " så fort jag har lite tid . och försöka förklara så gott som det går . om saker.
önskar ni något särskilt är det bara att skicka ett PM så ska jag försöka göra en film angående den avdelning på rek som ni vill veta .
Vid övriga frågor är ni välkomna att skicka PM , ..
-------> KLICKA HÄR FÖR ATT SE FILMEN