Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
biltema lövblås
-
deje
- Medlem
- Inlägg: 398
- Blev medlem: 06 mar 2015 17:24
biltema lövblås
Tänkte köpa Biltemas lövblås, för att slippa rinn från speglar och dörrhandtag mm , eller har ni några andra bra alternativ att förmedla här på forumet , gärna i prisintervallet 300-600kr.
Och nej jag vill inte köpa en master blaster eller vad dem heter.
deje
Och nej jag vill inte köpa en master blaster eller vad dem heter.
deje
deje
- Perra83
- Entusiast

- Inlägg: 2986
- Blev medlem: 17 maj 2013 14:43
- Ort: Lindesberg
Re: biltema lövblås
Tryckluft.
-
deje
- Medlem
- Inlägg: 398
- Blev medlem: 06 mar 2015 17:24
Re: biltema lövblås
jag menar nån annan lövblås men tack för svaret! ( klumpig formulering av mig)
alltså nån annan lövblås som ni tycker funkar !
deje
alltså nån annan lövblås som ni tycker funkar !
deje
deje
-
kimpon
- Medlem
- Inlägg: 381
- Blev medlem: 20 mar 2012 22:20
- Ort: Skepplanda/ale
Re: biltema lövblås
denna finns i en e hamn nära dig .(blinkblink).
Metro DataVac Electric Duster ED500
Metro DataVac Electric Duster ED500
Den som har mest när han dör vinner.
-
deje
- Medlem
- Inlägg: 398
- Blev medlem: 06 mar 2015 17:24
Re: biltema lövblås
Verkar intressant , men den är ju tyvärr på 110 v , och en adapter verkar kosta som en Biltema lövblås bara den.kimpon skrev:denna finns i en e hamn nära dig .(blinkblink).
Metro DataVac Electric Duster ED500
Hm ,men som sagt inte helt oäven , har ju ett luftfilter också.
deje
deje
-
mikkiz
- Medlem
- Inlägg: 405
- Blev medlem: 03 feb 2013 20:50
- Ort: Västerås
Re: biltema lövblås
finns väl i 220/240v oxå? 
-
deje
- Medlem
- Inlägg: 398
- Blev medlem: 06 mar 2015 17:24
Re: biltema lövblås
Japp , miss av mig ,tyvärr steg priset också ! men den ligger ju inom budget så att säga.mikkiz skrev:finns väl i 220/240v oxå?
deje
deje
-
deje
- Medlem
- Inlägg: 398
- Blev medlem: 06 mar 2015 17:24
Re: biltema lövblås
Det hela började med en sökning på ett bra bilschampo , nu 4000kr senare , fortsätter jag köpa prylar som jag egentligen inte" behöver" , sugen på en polermaskin oxå , även den behöver jag inte!
deje
deje
deje
- Perra83
- Entusiast

- Inlägg: 2986
- Blev medlem: 17 maj 2013 14:43
- Ort: Lindesberg
Re: biltema lövblås
Bra grejer går inte att få för många av.
-
mikkiz
- Medlem
- Inlägg: 405
- Blev medlem: 03 feb 2013 20:50
- Ort: Västerås
Re: biltema lövblås
Haha el hur?
Känner igen det där med å handla saker jag inte egentligen behöver
Känner igen det där med å handla saker jag inte egentligen behöver
- Manor
- Moderator

- Inlägg: 5724
- Blev medlem: 14 aug 2010 16:56
- Ort: Stockholm
Re: biltema lövblås
Spar pengarna tills du kan köpa en riktig "huuuhuuuhuuu"... Du vet att du villdeje skrev:Tänkte köpa Biltemas lövblås, för att slippa rinn från speglar och dörrhandtag mm , eller har ni några andra bra alternativ att förmedla här på forumet , gärna i prisintervallet 300-600kr.
Och nej jag vill inte köpa en master blaster eller vad dem heter.
deje
mvh Manor
_____________________________
Suzuki Swift (2014)
Once you go lack you never go back.
_____________________________
Suzuki Swift (2014)
Once you go lack you never go back.
-
deje
- Medlem
- Inlägg: 398
- Blev medlem: 06 mar 2015 17:24
Re: biltema lövblås
Spar pengarna tills du kan köpa en riktig "huuuhuuuhuuu"... Du vet att du villManor skrev:deje skrev:Tänkte köpa Biltemas lövblås, för att slippa rinn från speglar och dörrhandtag mm , eller har ni några andra bra alternativ att förmedla här på forumet , gärna i prisintervallet 300-600kr.
Och nej jag vill inte köpa en master blaster eller vad dem heter.
deje
Nja , inte med risken att bli omyndighets förklarad !
deje
deje
- Rasseman
- Medlem
- Inlägg: 211
- Blev medlem: 06 aug 2014 22:29
Re: Sv: biltema lövblås
Jag kör med lövblåsen från Biltema (snål), något klumpigt men fungerar bra [emoji4]
V70 2,5 FT -11 R-Design
V70 2,5 FT -11 R-Design
-
deje
- Medlem
- Inlägg: 398
- Blev medlem: 06 mar 2015 17:24
Re: Sv: biltema lövblås
Japp, det får bli en sådan där manick!Rasseman skrev:Jag kör med lövblåsen från Biltema (snål), något klumpigt men fungerar bra [emoji4]
V70 2,5 FT -11 R-Design
deje
deje