Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

biltema lövblås

Diskutera bilvårdsprodukter här
Skriv svar
deje
Medlem
Inlägg: 398
Blev medlem: 06 mar 2015 17:24

biltema lövblås

Inlägg av deje » 27 mar 2015 15:24

Tänkte köpa Biltemas lövblås, för att slippa rinn från speglar och dörrhandtag mm , eller har ni några andra bra alternativ att förmedla här på forumet , gärna i prisintervallet 300-600kr.

Och nej jag vill inte köpa en master blaster eller vad dem heter.

deje
deje

Användarvisningsbild
Perra83
Entusiast
Entusiast
Inlägg: 2986
Blev medlem: 17 maj 2013 14:43
Ort: Lindesberg

Re: biltema lövblås

Inlägg av Perra83 » 27 mar 2015 15:34

Tryckluft.

deje
Medlem
Inlägg: 398
Blev medlem: 06 mar 2015 17:24

Re: biltema lövblås

Inlägg av deje » 27 mar 2015 15:45

jag menar nån annan lövblås men tack för svaret! ( klumpig formulering av mig)

alltså nån annan lövblås som ni tycker funkar !

deje
deje

kimpon
Medlem
Inlägg: 381
Blev medlem: 20 mar 2012 22:20
Ort: Skepplanda/ale

Re: biltema lövblås

Inlägg av kimpon » 27 mar 2015 16:28

denna finns i en e hamn nära dig .(blinkblink).
Metro DataVac Electric Duster ED500
Den som har mest när han dör vinner.

deje
Medlem
Inlägg: 398
Blev medlem: 06 mar 2015 17:24

Re: biltema lövblås

Inlägg av deje » 27 mar 2015 16:56

kimpon skrev:denna finns i en e hamn nära dig .(blinkblink).
Metro DataVac Electric Duster ED500
Verkar intressant , men den är ju tyvärr på 110 v , och en adapter verkar kosta som en Biltema lövblås bara den.
Hm ,men som sagt inte helt oäven , har ju ett luftfilter också.

deje
deje

mikkiz
Medlem
Inlägg: 405
Blev medlem: 03 feb 2013 20:50
Ort: Västerås

Re: biltema lövblås

Inlägg av mikkiz » 27 mar 2015 17:21

finns väl i 220/240v oxå? :D

deje
Medlem
Inlägg: 398
Blev medlem: 06 mar 2015 17:24

Re: biltema lövblås

Inlägg av deje » 27 mar 2015 17:31

mikkiz skrev:finns väl i 220/240v oxå? :D
Japp , miss av mig ,tyvärr steg priset också ! men den ligger ju inom budget så att säga.

deje
deje

deje
Medlem
Inlägg: 398
Blev medlem: 06 mar 2015 17:24

Re: biltema lövblås

Inlägg av deje » 27 mar 2015 17:43

Det hela började med en sökning på ett bra bilschampo , nu 4000kr senare , fortsätter jag köpa prylar som jag egentligen inte" behöver" , sugen på en polermaskin oxå , även den behöver jag inte!

deje
deje

Användarvisningsbild
Perra83
Entusiast
Entusiast
Inlägg: 2986
Blev medlem: 17 maj 2013 14:43
Ort: Lindesberg

Re: biltema lövblås

Inlägg av Perra83 » 27 mar 2015 21:28

Bra grejer går inte att få för många av.

mikkiz
Medlem
Inlägg: 405
Blev medlem: 03 feb 2013 20:50
Ort: Västerås

Re: biltema lövblås

Inlägg av mikkiz » 27 mar 2015 21:30

Haha el hur?
Känner igen det där med å handla saker jag inte egentligen behöver :D

Användarvisningsbild
Manor
Moderator
Moderator
Inlägg: 5724
Blev medlem: 14 aug 2010 16:56
Ort: Stockholm

Re: biltema lövblås

Inlägg av Manor » 27 mar 2015 22:02

deje skrev:Tänkte köpa Biltemas lövblås, för att slippa rinn från speglar och dörrhandtag mm , eller har ni några andra bra alternativ att förmedla här på forumet , gärna i prisintervallet 300-600kr.

Och nej jag vill inte köpa en master blaster eller vad dem heter.

deje
Spar pengarna tills du kan köpa en riktig "huuuhuuuhuuu"... Du vet att du vill ;).
mvh Manor
_____________________________
Suzuki Swift (2014)
Once you go lack you never go back.

deje
Medlem
Inlägg: 398
Blev medlem: 06 mar 2015 17:24

Re: biltema lövblås

Inlägg av deje » 27 mar 2015 22:50

Manor skrev:
deje skrev:Tänkte köpa Biltemas lövblås, för att slippa rinn från speglar och dörrhandtag mm , eller har ni några andra bra alternativ att förmedla här på forumet , gärna i prisintervallet 300-600kr.

Och nej jag vill inte köpa en master blaster eller vad dem heter.

deje
Spar pengarna tills du kan köpa en riktig "huuuhuuuhuuu"... Du vet att du vill ;).[/quote
Nja , inte med risken att bli omyndighets förklarad !

deje
deje

Användarvisningsbild
Rasseman
Medlem
Inlägg: 211
Blev medlem: 06 aug 2014 22:29

Re: Sv: biltema lövblås

Inlägg av Rasseman » 02 apr 2015 19:27

Jag kör med lövblåsen från Biltema (snål), något klumpigt men fungerar bra [emoji4]

V70 2,5 FT -11 R-Design

deje
Medlem
Inlägg: 398
Blev medlem: 06 mar 2015 17:24

Re: Sv: biltema lövblås

Inlägg av deje » 04 apr 2015 22:14

Rasseman skrev:Jag kör med lövblåsen från Biltema (snål), något klumpigt men fungerar bra [emoji4]

V70 2,5 FT -11 R-Design
Japp, det får bli en sådan där manick!

deje
deje

Skriv svar