Hej!
Fungerar det att lägga på UPG+ på sidorutorna på bilen.
Den Aquapel ampull som jag hade räckte precis till vindrutan och gör sitt jobb bra, men jag uppfattar sidorutorna som ganska sträva och vattendropparna tenderar att hänga kvar länge på dem.
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Ultima Pain Guard+ på sidorutorna
- Manor
- Moderator

Ultima Pain Guard+ på sidorutorna
Senast redigerad av 4 Manor, redigerad totalt 14 gång.
mvh Manor
Suzuki Swift (2014)
Once you go lack you never go back.
- xion92
- Moderator

Re: Ultima Pain Guard+ på sidorutorna
Kan tipsa om biltemas Rain Off. Jag lade på det i augusti, september någongång och är fortfarande kvar på sidorutorna. Vindrutan är det inget kvar, såklart, eftersom att man ibland måste köra med torkare och isskrapa i vintras
Senast redigerad av 4 xion92, redigerad totalt 14 gång.
- rkoo
- Trogen Medlem

Jag kör PGP på sidorutorna och tycker det funkar utmärkt. Dock fick jag arbeta in medlet lite hårdare för att det skulle fästa på glaset. Det funkade inte alls på glas när jag strök lika tunt som man ska göra på lack men nu är det som sagt riktigt bra.
Senast redigerad av 4 rkoo, redigerad totalt 14 gång.
- zwizzen
- Medlem
Cquartz har jag på mina rutor och det funkar utmärkt.. lätt och applicera också