Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Polertrissor Pads
-
Orix
- Medlem
Polertrissor Pads
Är ute efter bra polertrissor till ett bra pris som jag tänka köpa på mig och ha här hemma vill helst ha 135mm till max 150mm vad rekommenderar ni? Använder roterande flex och rupes 21 och på den maskinen är vissa trissor helt värdelösa att använda funkar bäst med mf trissor tycker jag men rätta mig gärna om jag har fel och vilka jag borde beställa för att ha här hemma

-
sventable
- Medlem
Re: Polertrissor Pads
streetpowers egna fungera klockrent men scholls spiderpad är också grymma.
-
Orix
- Medlem
Har inte testat streetpowers egna men sandwich spider pad har jag använt några gånger med S3GOLD den är faktiskt riktigt bra tycker bara att padsen har blivit så dyra eller så har jag blivit snålsventable skrev:streetpowers egna fungera klockrent men scholls spiderpad är också grymma.
-
miken
- Entusiast

Alla scholls spider pads är helt sjukt bra annars tycker jag streetpowerr egna är kanon också
Volvo XC70 Sport AWD D4 Polestar 2016
-
miken
- Entusiast

Dom är dyra men av riktigt bra kvalité går att använda MÅNGA gångerOrix skrev:Har inte testat streetpowers egna men sandwich spider pad har jag använt några gånger med S3GOLD den är faktiskt riktigt bra tycker bara att padsen har blivit så dyra eller så har jag blivit snålsventable skrev:streetpowers egna fungera klockrent men scholls spiderpad är också grymma.
Volvo XC70 Sport AWD D4 Polestar 2016
-
deje
- Medlem
Ja ,Street Power är ju inte nån lågprisbutik direkt ,men överlag så har ju det blivit alldeles för dyra skumbitar!Orix skrev:Har inte testat streetpowers egna men sandwich spider pad har jag använt några gånger med S3GOLD den är faktiskt riktigt bra tycker bara att padsen har blivit så dyra eller så har jag blivit snålsventable skrev:streetpowers egna fungera klockrent men scholls spiderpad är också grymma.
Borde kosta ett par tior topps.
deje
deje