Bilen är lackskyddsbehandlad med GLARE, och det verkar hålla bra mot det mesta. Men såklart, så skonsamt som möjligt. Är det så effektivt att man kan använda det utan svamp som "mellantvätt" vore det ett stort plus! Jag såg att Biltema hade ett högtrycksschampo som väl i princip är en alkalisk avfettning, är det någon som testat det? Kommer som vanligt på sånt här samma dag som man ska tvätta, så det vore ett stort plus om man kunde plocka upp det i en butik.
Tack på förhand


