Antar att man bara skulle tillsätta det i förtvätten.
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Nytt liv i microfibern
- davve
- Medlem
- Inlägg: 429
- Blev medlem: 06 aug 2013 07:38
- Ort: Borås
Nytt liv i microfibern
Såg ett tips på instagram att man kunde fräscha upp trista microfibertrasor genom att tvätta dom med vit vinäger. Är det någon som testat?
Antar att man bara skulle tillsätta det i förtvätten.
Antar att man bara skulle tillsätta det i förtvätten.
- Lemerok
- Entusiast

- Inlägg: 2135
- Blev medlem: 17 mar 2013 12:27
- Ort: Uppsala
Re: Nytt liv i microfibern
Har också läst om det någonstans, men inte provat själv. Ska väl fungera som ett naturligt mjukmedel? Inte ha nackdelarna som sköljdmedel har.
- Swingminx
- Trogen Medlem

- Inlägg: 509
- Blev medlem: 31 jul 2012 21:24
- Ort: Karlstad ( Deje )
- Lemerok
- Entusiast

- Inlägg: 2135
- Blev medlem: 17 mar 2013 12:27
- Ort: Uppsala
Re: Nytt liv i microfibern
Mer info!Swingminx skrev:Jag använder ättiksprit
Valfri ättika? Hur doserar du? Häller i sköljmedels-facket?
- Swingminx
- Trogen Medlem

- Inlägg: 509
- Blev medlem: 31 jul 2012 21:24
- Ort: Karlstad ( Deje )
Re: Nytt liv i microfibern
Winborgs 12%
Kör lite på känsla men skulle gissa på att jag har i 0.3-0.4 DL.
Och den åker i sköljmedels-facket
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kör lite på känsla men skulle gissa på att jag har i 0.3-0.4 DL.
Och den åker i sköljmedels-facket
Sent from my iPhone using Tapatalk
// Per Andersson
Lexus LS430
Mazda RX7 TII
Lexus LS430
Mazda RX7 TII