Inte för att jag är missnöjd med detta forum utan för att se vad som händer runtomkring på andra liksinnade ställen.
Låg ute en fråga om glaspolering och vad det fanns för bra medel och jag drog iväg en länk på glaspolering.
Åhh tjena...det skulle jag aldrig gjort, då denna grupp "ägs" av en gammal profil härifrån.... Larry..
(jag missade det när jag ville gå med)
Det kom ett inlägg där han började med att tala om att det var trevligt att det är god anda i hans grupp MEN han kunde inte acceptera att det kom länkar från ett konkurrerande företag och def. inte ett företag som han inte var kompis med..längre.
Ingnestans stod det att man inte fick länka så jag såg inte problemet.
Sen brakade det igång...
Detta forumet är oseriöst, jag är både admin och moderator, samt allierad med BBV för att ägaren äger detta forum.Jag går med ENBART för att marknadsföra BBV Är desutom en uppviglare med då jag har varit med i många tjafs härinne där det desutom är en jäkligt dålig stämning och dålig attityd
Som väntat kom det ju reaktioner därifrån med där regler eller avsaknaden av dessa ifrågasattes.
Följden blev ett lika längt inlägg till
Så jag vill bara råda er att handlar ni genom bilvårdsexperten tala för guds skull inte om att ni är medlemar här eller handlar av nån konkurrent... då kanske ni inte får handla alls.
För att vara lite allvarlig så tycker jag det är fruktansvärt dålig stil av en "expert" att agera på detta sättet då han t.om skriver:
Glöm bilvårdsforum! Det är en ny tids era nu. Alla har Facebook så det är här vi ska prata om bilvård! Eller hur!
Lägg gärna upp reklam, erbjudanden osv alla ni som är bilvårdare!
Ja ja har ju genom lite bakgrundsrotande fattat att den där mannen har nån form av problem och att det kan ha varit tjafs och pajkastning, men att gå på som om jag försökte sno gruppen ifrån honom är ju helt absurpt
Vill avsluta med att säga att om nån härinne är medlem i gruppen Bilvård så fortsätt gärna med det....men tänk på vad du/ni skriver.
Gick ur gruppen dan efter.....