Klicka på länken nedan för att se vilka produkter det gäller:
8H Maraton

Det är fixat nu..Gunvald skrev:Såg att lagerstatus var 0 på vissa Bbvprodukter, är det något som kommer att ändras och fyllas på? Eller behöver man vara snabbare än skuggan?

Nej bara det vi har i lager... så skynda och fynda,, sist sålde vi en pall med HD-Grön på 10min.. samt ultimas PGP 99st på 5 min..haha...nadako skrev:Gäller detta endast de varor som finns på lager, till dom tar slut, eller finns det obegränsat antal?
Skickat från min GT-S7710

haha.. vi har inte obegränsat lager..haha..nadako skrev:Oj såg att tex förtvätten 5 l fanns det 2 st ...inte så mycket att slåss om...

hur menar du tomt.. vi har ju hur mycket som helst på lager.. Norton fylls på under helgen.. //nadako skrev:Nä,kollade lite på andra intressanta saker, men lagret verkar ganska tomt just nu..
Riktigt bra pris om man är snabbdock.

Såg det ja med, kan bli en billig helg ändå....nadako skrev:Oj såg att tex förtvätten 5 l fanns det 2 st ...inte så mycket att slåss om...

jo det ska funka.. då betalar du i februari på alla dina köpCogo skrev:Kan man använda Klarnas julkampanj som betalsätt här?
Mvh Magnus