Tänkte känna på Scholl och skulle behöva lite tips på vad jag behöver för att bli imponerad?
Fungerar Spiderpad trissorna bra på roterande maskin? Är det S3 Gold och vit spiderpad som gäller i så fall?
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Scholl, vad "ska" man ha?
-
AudiS6
- Medlem
- BTG
- Trogen Medlem

Re: Scholl, vad "ska" man ha?
Det smidigaste är nog att ringa till återförsäljaren och fråga, han är väldigt tillmötesgående när det gäller support.AudiS6 skrev:Tänkte känna på Scholl och skulle behöva lite tips på vad jag behöver för att bli imponerad?
Fungerar Spiderpad trissorna bra på roterande maskin? Är det S3 Gold och vit spiderpad som gäller i så fall?
- Perra83
- Entusiast

S3 Gold eller XXL varianten och Sandwich Spider pad fungerar bra både på roterande och oscillerande maskiner. Det är den kombon man SKA ha.
Ja har även S30+ och det ska komma en S20 Black eller nått sånt här nu i Mars månad som ska ha samma glans som S30+ men med mer cut.
Men som sagt. Ring och rådfråga du får raka bra svar.
Ja har även S30+ och det ska komma en S20 Black eller nått sånt här nu i Mars månad som ska ha samma glans som S30+ men med mer cut.
Men som sagt. Ring och rådfråga du får raka bra svar.
-
Andyah
- Medlem
beror väl lite på hur din lack är...japansk mjuk eller tysk stenhård ^^ eller nått mittimellan..
-
marcus
- Entusiast

S3, S17, S30/S20 samt S40 så har du ett heltäckande sortiment.
Om man vill köpa två så hade jag valt S3 samt S30.
Om man vill köpa två så hade jag valt S3 samt S30.