(Den gula i bakgrunden, röda Arctic Cat:en är flickvännens.)

Sent from a skitdyr telefon using någon gratis-app.

Bara besöka en återförsäljare och provköra, finna två olika växellådor, manuell och semiautomat, jag har semiautomat som man växlar med paddlar på styret, perfekt med fullgasväxlingarPerra83 skrev:Norrhyttan skrev:Ska man hårddra det är det BRP som är tillverkaren, som i sin tur är Bombardier...Perra83 skrev:Can-am är själva märket?![]()
Bombardier gör allt från tåg till såna här grejer. Lättare lekfordon har man lagt under BRP som står för Bombardier Recreational Products. Där ryms Can-Am (ATV, UTV och den där grunkan som avhandlas här), Ski-Doo (snöskotrar), Lynx (ännu mer snöskotrar) samt Evinrude (utombordsbåtmotorer).![]()
Snabblektionja skulle vilja provköra en och se. Har alla MC kläder och skydd kvar som ja senast i helgen tänkte göra mig av med. Det är över 10000kr som bara ligger....

Du har ju Sveriges bästa ATV-handlare i Frövi. Han säljer Can-Am, kolla om han även har Spyder!Perra83 skrev:ja skulle vilja provköra en och se.
Å andra sidan, jag åker ju ATV, det om något är en riktig gunghäst. Kul på sitt vis, men går inte alls att jämföra med hojåkarkänslan. Så, provkör, Perra!Marc Malmqvist, Bike skrev:Den uttalat sportiga profilen till trots och det säregna utseendet är Spyder inte kul att köra. Styrningen är tung och den kränger utåt i kurvorna innan greppet försvinner och dödas av något av alla de system som finns. Vad sägs om VSS, TCS, SCS, DPS, D.E.S.S och ABS? Systemen griper abrupt in för minsta lilla, vilket på ett sätt är tur då väghållningen ger upp tidigt. Det blir dock aldrig roligt, RS-S känns alltid hämmad av systemen och rakt fram blir det lätt oroligt när farten ökar.

Hans Eriksson i Frövi, ja var i Frövi idag på förmiddagen. Dom säljer Kränzle tvättar. Dom tar säkert min 260mil gamla moped från 2013 i inbyte. Ska kolla upp detta.Norrhyttan skrev:Du har ju Sveriges bästa ATV-handlare i Frövi. Han säljer Can-Am, kolla om han även har Spyder!Perra83 skrev:ja skulle vilja provköra en och se.

Finns inte jättemycket begagnat. Man vill ju även ha allt det senastenybbe79 skrev:Sök på can am spyder på blocket så är det många återförsäljare som har annonser ute... du kommer inte bli besviken

Det såldes nyss en 12:a med bara 150 mil på mätaren för 95000:-Perra83 skrev:Finns inte jättemycket begagnat. Man vill ju även ha allt det senastenybbe79 skrev:Sök på can am spyder på blocket så är det många återförsäljare som har annonser ute... du kommer inte bli besviken![]()
Över 100kkr börjar kännas mycket. Under det får man just ingen.

Snygg blänka!korvis skrev:...tvättade jag bilen med "Mad Grape", ett shampo som Orchard ev. ska ta in som komplement till Bramley.
Fick ett varuprov av detta schampo.
Mad Grape skummar lite bättre än Bramley och även detta schampo luktade gott (dock inte lika gott som CG:s Mr Pink)
Mad Grape kan säkert bli ett bra komplement i sortimentet med rätt prissättning![]()
Avlsutade som vanligt med Perfection (ligger Holy Trinity som grund).
Testade även att lägga Speed Seal på fälgarna och ska utvärdera hur väl det fungerar framöver.
Tröstlöst att tvätta bilden denna tiden då den omgående blir gul av allt j-vla pollen

Ett samtal till försäkringsbolaget kan du alltid kosta på. Har du allrisktillägg på hemförsäkringen bör det väl funka. Vet iofs inte hur det funkar... kan vara värt att kolla upp. Samsung S6 skulle sitta fint.deciso skrev:tappade jag min mobil i en dräneringsbrunn. Skulle kolla i den efter en rejäl regnskur. Tog bort locket, böjde mig ner o mobilen kanade ur innerfickan. Försäkringsbolaget stängde 16.00...... Den är ca 8 månader. Är det idé att blanda in försäkringen ?

Volvo XC70 Sport AWD D4 Polestar 2016

Trygg Hansa har 1500:- i självrisk på drulle delen.deciso skrev:tappade jag min mobil i en dräneringsbrunn. Skulle kolla i den efter en rejäl regnskur. Tog bort locket, böjde mig ner o mobilen kanade ur innerfickan. Försäkringsbolaget stängde 16.00...... Den är ca 8 månader. Är det idé att blanda in försäkringen ?