Hej!
Jag är ny här på sidan, eller jag är nyregistrerad, har läst en hel del i trådarna som finns här, men kände att det var dags att registrera sig.
I dagsläget så polerar jag min bil med en "musse pigg" aka cyklokopia. och använder mig av sonax professional.
Men funderar lite på att gå över till Flex 3401 och Menzerna polermedel samt fireglaze som lackskydd.
En cyklokopia kan man ju köpa utan att testa den då den är billig. men Flexen kostar ju trots allt ett par tusenlappar så man vill ju inte att det slutar med att man säljer den för att man inte alls trivs att arbeta med den. Så nu undrar jag helt enkelt om man kan prova en sådan någonstans runt Göteborg, om det finns någon återförsäljare i Göteborg (eller omkring) som även polerar.
/Mvh Daniel
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Vart kan man testa en Flex 3401
-
Daniel80
- Ny Medlem
Vart kan man testa en Flex 3401
Senast redigerad av 6 Daniel80, redigerad totalt 14 gång.
-
Göran
Re: Vart kan man testa en Flex 3401
Kolla med Carina här på forumet, hon samarbetar med BBV!