Något jag skulle önska är att få se hur ni proffs gör när ni använder er Top Tool.
Med två 130mm polertrissor så hanteras ju en väldigt stor yta i ett svep, men hur gör ni i trånga utrymmen...hur hårt trycker ni...går det att få tips runt detta (gärna i videoformat) så skulle det verkligen vara uppskattat.
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Top Tool
- Kapten Haddock
- Entusiast

Re: Top Tool
Kanske kan fixa nått under veckan om det inte finns.
MVH/
MVH/
Senast redigerad av 4 Kapten Haddock, redigerad totalt 14 gång.
- Manor
- Moderator

Top Tool
Det skulle vara väldigt uppskattat.Kapten Haddock skrev:Kanske kan fixa nått under veckan om det inte finns.
MVH/
Jag vet ju att du använder din Top Tool flitigt, och du är en av dem som gjort att jag köpte mig en sådan.
Stort tack för den senaste ordern förresten...snabb leverans som vanligt och tack för extragrejerna
mvh Manor
Suzuki Swift (2014)
Once you go lack you never go back.