Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med.
Läs gärna mer och tyck till ->
Sverigest vassaste webshop inom bilvård, tidigare Bollnäs Bilvård!
Över 30 års erfarenhet inom branschen.
-
limban
- Forumägare

-
Kontakt:
RPM2006 skrev:Ang tvättsvampar och säkert övriga produkter.
Tvättsvamparna kommer kosta 9kr/st, om jag lägger ett 10-pack får jag då betala det ordinarie priset? Ska jag köpa 10st 1-pack för att få de för 9kr/st?
Och förresten, håller på att lägga en beställning på massa annat nu som inte är med på maratonet. Men det står då "Posten terminal"- Är det för att det är för tungt? Ska jag behöva lägga två ordar för att få det till min lokala post på Ica?
EDIT: Yepp, 3st 5litersdunkar där går nästan max gränsen. Så plockade bort de och lägger därför två ordrar. 1:a lagd, väntar med den andra lite till

Japp svamparna måste köpas styckes.. för att få det superlåga priset
Då får du hämta där "Posten terminal pga vikten..max 35kg..
ombud gäller max 20kg..

Senast redigerad av 1
limban, redigerad totalt 14 gånger.
MVH Anders Lindbäck

-
limban
- Forumägare

-
Kontakt:
tobbegubben skrev:Har ytterliggare en fråga, eller lär säkert komma på fler under dessa dagar innan marathonet börjar. Skall man efter varje order man gjort, välja vilken typ av betalning man skall göra och sedan slutföra köpet? När man sedan gjort flera ordrar så läggs allt ihop till en då?
Kommer då fraktavgiften och hanteringsavgiften att komma på var order eller kommer det att plockas bort när man betalar för varje order?
Kanske dumma frågor för er som varit med om detta innan, dock inte självklart för en nybörjare.

japp alla avgifter kommer att tagas bort utom en fakturaavgift på 39kr på alla ordrar som du lägger under lördagen om du väljer faktura..

Senast redigerad av 1
MVH Anders Lindbäck

-
limban
- Forumägare

-
Kontakt:
Rednales skrev:Kommer lagret vara välfyllt? Just nu är lagerstatus på Aquapel obefintligt...

Såklart kommer det finnas välfyllt där..

Senast redigerad av 1
MVH Anders Lindbäck

-
RPM2006
- Medlem
limban skrev:tobbegubben skrev:Har ytterliggare en fråga, eller lär säkert komma på fler under dessa dagar innan marathonet börjar. Skall man efter varje order man gjort, välja vilken typ av betalning man skall göra och sedan slutföra köpet? När man sedan gjort flera ordrar så läggs allt ihop till en då?
Kommer då fraktavgiften och hanteringsavgiften att komma på var order eller kommer det att plockas bort när man betalar för varje order?
Kanske dumma frågor för er som varit med om detta innan, dock inte självklart för en nybörjare.

japp alla avgifter kommer att tagas bort utom en fakturaavgift på 39kr på alla ordrar som du lägger under lördagen om du väljer faktura..

Men om man handlar med kort? Då betalar man ju in både hanteringsavgift 39kr och fraktavgift 99kr? (iaf om man handlar för under 200kr). Betalas det då tillbaka..?
Senast redigerad av 1
RPM2006, redigerad totalt 14 gånger.
-
limban
- Forumägare

-
Kontakt:
RPM2006 skrev:limban skrev:tobbegubben skrev:Har ytterliggare en fråga, eller lär säkert komma på fler under dessa dagar innan marathonet börjar. Skall man efter varje order man gjort, välja vilken typ av betalning man skall göra och sedan slutföra köpet? När man sedan gjort flera ordrar så läggs allt ihop till en då?

Men om man handlar med kort? Då betalar man ju in både hanteringsavgift 39kr och fraktavgift 99kr? (iaf om man handlar för under 200kr). Betalas det då tillbaka..?
Jag råder dig inte att handla för under 200kr på kort..då får vi extra avgifter för att betala tillbaka till er som kund..typ10kr vid varje återbetalning.. men tycker du det är okej..så kör..

Senast redigerad av 1
MVH Anders Lindbäck

-
RPM2006
- Medlem
limban skrev:RPM2006 skrev:
Jag råder dig inte att handla för under 200kr på kort..då får vi extra avgifter för att betala tillbaka till er som kund..typ10kr vid varje återbetalning.. men tycker du det är okej..så kör..

Det kommer inte hända från min sida. Tänkte bara fråga för någon lär väl göra det. Kommer väl bli 2-3ordrar på lördag men alla kommer vara över fika-pengar-nivån.
Senast redigerad av 1
RPM2006, redigerad totalt 14 gånger.
-
tobbegubben
- Trogen Medlem

Ok, men då vet jag lite bättre hur det funkar. Synd bara att det inte finns några Ultima produkter som ingår i marathonet..
Senast redigerad av 1
tobbegubben, redigerad totalt 14 gånger.
-
limban
- Forumägare

-
Kontakt:
tobbegubben skrev:Ok, men då vet jag lite bättre hur det funkar. Synd bara att det inte finns några Ultima produkter som ingår i marathonet..
Det är ju inte sista gången vi kör marathon..

Senast redigerad av 1
MVH Anders Lindbäck

-
Pär_L
- Sponsor

-
Kontakt:
RPM2006 skrev:Det står 140produkter, vart är listan på dem?
EDIT: tror jag förstår nu, te.x BBV egna produkter är 41st men de står bara med som 1post på listan

Helt rätt
Det är det största maratonet hittills, men vi tar självklar emot förslag på era idéer

Senast redigerad av 1
Pär_L, redigerad totalt 14 gånger.
MVH Pär Lindbäck

-
Cogo
- Entusiast

Er vinylglans yellow High finish, går den att ha på mattorna i bilen eller blir det halkigt eller blir det inte bra med det medlet på mattorna? Står att det ska användas utvändigt men har ni testat det på mattorna.
mvh magnus
Senast redigerad av 1
Cogo, redigerad totalt 14 gånger.
-
Pär_L
- Sponsor

-
Kontakt:
davve skrev:Är ute efter en produkt att fräsha till under huven, vilken av era ska man välja då?
Vad är det för skillnad?
Vinylglans yellow
Tire & vinyl
Tire & vinyl extreme
Den får gärna fungera bra på däck också men de gör väll alla dom. Och inte vara så kinkig mot några droppar vatten...
Yellow är bäst under huven och invändigt, men går även att använda till däck.
Den största skillnaden är att yellow är vattenbaserad, dom andra två är naftabaserad.
Tire & vinyl och Tire & vinyl extreme är bäst lämpad för däck och utvändig plast.
Senast redigerad av 1
MVH Pär Lindbäck

-
Pär_L
- Sponsor

-
Kontakt:
Cogo skrev:Er vinylglans yellow High finish, går den att ha på mattorna i bilen eller blir det halkigt eller blir det inte bra med det medlet på mattorna? Står att det ska användas utvändigt men har ni testat det på mattorna.
mvh magnus
Det går att ha på mattorna men kan tyvärr bli lite halt.
Det enda som vi tycker är bäst på gummimattor är selaclean gummiförnyare, blir ej hal och ger ett mycket gott resultat

Senast redigerad av 1
MVH Pär Lindbäck

-
Cogo
- Entusiast

Okej, och jag såg att Selacleans produkter var också med i marathonen.

Senast redigerad av 1
-
Andyah
- Medlem
arrghh precis köpt hd grön o mycket annat..doohhh aja, kommer fler tåg,
Senast redigerad av 1
Andyah, redigerad totalt 14 gånger.
-
tobbegubben
- Trogen Medlem

limban skrev:tobbegubben skrev:Ok, men då vet jag lite bättre hur det funkar. Synd bara att det inte finns några Ultima produkter som ingår i marathonet..
Det är ju inte sista gången vi kör marathon..

Aha. Jag förstår vad du menar.

Senast redigerad av 1
-
Cogo
- Entusiast

Andyah skrev:arrghh precis köpt hd grön o mycket annat..doohhh aja, kommer fler tåg,
känner igen det där. la min förra beställning en dag innan det kom info om första marathonet.
mvh magnus
Senast redigerad av 1
-
Emilius
- Medlem
Perfekt tillfälle att fylla på lagret lite med grejer, detta kommer jag vara med på helt klart!

Senast redigerad av 1
Emilius, redigerad totalt 14 gånger.
-
Manor
- Moderator

Jag saknar lite hårdvaror denna gången.
- Tornador Black -- 50% rabatt
- Nilfisk-ALTO Multi 30 T VSC Inox -- 50% rabatt
- Metro Airforce Master Blaster -- nytt på BBV endast 1000:-

Senast redigerad av 1
Manor, redigerad totalt 14 gånger.
mvh Manor
tobbegubben
- Trogen Medlem

Har en liten fråga till när det gäller beställning. Om man inte bara vill köpa grejer från maratonet utan vill köpa någon produkt som är med i medlemsrabatten på 25%.
Skall man då skriva in rabattkoden som vanligt?
Senast redigerad av 1
-
Pär_L
- Sponsor

-
Kontakt:
Manor skrev:Jag saknar lite hårdvaror denna gången.
- Tornador Black -- 50% rabatt
- Nilfisk-ALTO Multi 30 T VSC Inox -- 50% rabatt
- Metro Airforce Master Blaster -- nytt på BBV endast 1000:-

Hahaha ja det hade varit nått de

Senast redigerad av 1
MVH Pär Lindbäck