Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Svarta Rails
-
Magnus-Göteborg
- Ny Medlem
Svarta Rails
Någon här som har tips på hur man får svarta rails och svarta dörrhandtag av aluminium som solblekts svarta igen.
Är även intresserad av tips på hur jag får den nedre delen av backspegelfästena som har blivit vitgrå av aluminium oxidation svart igen.
är tacksam för alla tips.
Mvh
Magnus-Göteborg
Är även intresserad av tips på hur jag får den nedre delen av backspegelfästena som har blivit vitgrå av aluminium oxidation svart igen.
är tacksam för alla tips.
Mvh
Magnus-Göteborg
Senast redigerad av 5 Magnus-Göteborg, redigerad totalt 14 gång.
-
Akuza
- Medlem
Re: Svarta Rails
La på ConceptVista på svarta rails på min V70. Blev sådär lagom blankt, dom ska ju vara lite matta. Ser nya ut tycker jag.
Senast redigerad av 4 Akuza, redigerad totalt 14 gång.
-
Magnus-Göteborg
- Ny Medlem
Tack får testa det, var kan man köpa "ConceptVista" finns det bara på nätet eller finns det nårgon butik som för det i Göteborg?
Mvh
Magnus-Göteborg
Mvh
Magnus-Göteborg
Senast redigerad av 4 Magnus-Göteborg, redigerad totalt 14 gång.
- WaxDog
- Sponsor

Tror bara det är på nätet du hittar det, eventuellt något Ditec-center kan ha det möjligen?
Har själv skaffat ny kärra i dagarna som har rails som är i behov av vård...
Ska testa flertalet produkter och se vad som funkar bäst...förutsatt att det är samma material. Mina rails sitter på en BMW.
Har själv skaffat ny kärra i dagarna som har rails som är i behov av vård...
Ska testa flertalet produkter och se vad som funkar bäst...förutsatt att det är samma material. Mina rails sitter på en BMW.
Senast redigerad av 4 WaxDog, redigerad totalt 14 gång.
- Funk
- Moderator

Skicka mig ett PM med telefonnummer så kan du få hämta en skvätt i Torslanda att prova med..Magnus-Göteborg skrev:Tack får testa det, var kan man köpa "ConceptVista" finns det bara på nätet eller finns det nårgon butik som för det i Göteborg?
Mvh
Magnus-Göteborg
/Thomas
Senast redigerad av 4 Funk, redigerad totalt 14 gång.
© Funk, utnyttjande och hänvisning till text och bilder i kommersiella sammanhang endast efter överenskommelse
-
Magnus-Göteborg
- Ny Medlem
Bilen jag ska fixa till är en SAAB 9-5 2003 som jag skaffat nyss, har ej rullat så mycket men vanvårdats och stått ute i solen hela tiden därför är alla svarta detaljer solblekta.