limban skrev:Har ni dom problemen och vill elda på som bara den ska ni använda flex originalrondel men hål i mitten.
typ denna
https://shop.bollnasbilvard.se/160x30mm ... c-656.aspx
ni får ta bort den länken om det stör för mycket
Ja detta är en proffsmaskin men allt måste användas med förstånd,
lika som Ferrari är en sportbil men jag tror inte föraren har gasen i botten hela tiden

Givetvis limban ska alla maskiner användas med förstånd, så är det med allt.
Men ska man se i stora drag så ska ju maskinen hålla för att köra på 6:an om det finns
den hastigheten på maskinen, om din bil har 6 växlar kör du enbart upp till 5:an då?.
Är nog den dum jämförelse att jämföra en polermaskin mot en Ferrari tycker du inte det?.
Tycker det här börjar spåra ur! Ni bör kunna ta lite kritik på bbv om folk inte är riktigt nöjd med en så dyr
produkt som inte håller måttet som den är tänkt att göra, låt Flex ta en titt på produkten och se vad dom tycker och om dom tycker deras proffsprodukt inte ska kunna köras på 6:an i 3min innan plattan börjas smälta karborren i plattan.
Jag har flera exempel limban att skriva här om div proffsproduktern "som viss webbshop" säljer som inte håller måttet alls trots att det är en ren proffsprodukt!!
Ps: Jag må vara en besvärlig kund men betalar jag för en proffsprodukt ska den hålla den kvaliten med, tycker jag..Sedan om det stör folk att jag har höga krav det struntar jag fullständigt i faktiskt.