Det är pga främst två anledningar.Cogo skrev:Det enda som jag saknar egentligen är en "köpknapp" direkt vid produkten, bredvid "info" knappen. Inte alltid att man vill/behöver klicka sig in på produkten och väl där välja "Köp". Men det kanske finns en baktanke eller syfte med detta upplägget.
Mvh Magnus
Produkter med attribut får ingen köp knapp eftersom man måste gå in på produkten för att välja vilken typ man vill ha, och då har en del inte förstått att det går att köpa.
sedan är det för att vissa produkter innehåller viktig information som man lätt missar annars.
så därför valde vi att ta bort alla köp knappar.
Om det är fler som saknar kategorin upptappat så kanske vi kan lägga upp den igen under rullistan varumärke.DandanRacing skrev:Jag saknar kategorin "upptappat"..
sen tycker jag nyheter, kampanjer o galna prise bör ligga överst.
//Andreas
Och om fler vill att nyheter, kampanjer o galna priser bör ligga överst så vill vi gärna höra det
upptappade produkter ligger under respektive kategori som medlet är avsett förJimmy Larsson skrev:Slutat med upptappat eller bara inte hunnit lägga in det?
Roligt att ny tycker det blivit till det bättre, men ni får gärna hojta till om ni har förslag