Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
polertrissor
-
pop
- Ny Medlem
polertrissor
Hej!
jag undrar var köper ni era trissor någonstans?
vad är det för skillnad på olika färger på dom?
jag undrar var köper ni era trissor någonstans?
vad är det för skillnad på olika färger på dom?
Senast redigerad av 4 pop, redigerad totalt 14 gång.
- WaxDog
- Sponsor

Re: polertrissor
Här ser du skillnaden på CarPads trissor och vad dom används till

Senast redigerad av 4 WaxDog, redigerad totalt 14 gång.
-
DandanRacing
- Medlem
Jag köper sonax på mekonomen.
Svart e mjuk sen finns det hård och mellan hård som är olika nyanser av gul/orange, jag gillar dem då karborren nästan verkar vara fast gjuten i skummet:)
fast skulle gärna testa 3m trissorna som är färg kordinerade efter deras polermedel..
//Andreas
Svart e mjuk sen finns det hård och mellan hård som är olika nyanser av gul/orange, jag gillar dem då karborren nästan verkar vara fast gjuten i skummet:)
fast skulle gärna testa 3m trissorna som är färg kordinerade efter deras polermedel..
//Andreas
Senast redigerad av 4 DandanRacing, redigerad totalt 14 gång.
-------------------------------------------------------------------------------------
Me and spelling is like oil and water....
-
danne5
- Entusiast

Jag har oxå provat sonax på min nya roterande, men har köpt dom på claes i sjön, och där tycker jag inte att det verkar gul och orange vara samma...eller...
Om man beställer från england är det ju inch, och har en 115mm fästplatta, så finns inga passande...
Om man beställer från england är det ju inch, och har en 115mm fästplatta, så finns inga passande...
Senast redigerad av 4 danne5, redigerad totalt 14 gång.
- Andy
- Medlem
- Kontakt:
De är bra men synd att de är så förbannat dyra.. Tror de kostar en 220:-/stDandanRacing skrev: Fast skulle gärna testa 3m trissorna som är färg kordinerade efter deras polermedel..
//Andreas
Senast redigerad av 4 Andy, redigerad totalt 14 gång.
..Going to McDonalds for a salad is like going to a hooker for a hug..
http://www.SvenskaSmartKlubben.se
http://www.SvenskaSmartKlubben.se
-
DandanRacing
- Medlem
Jo jag skulle med köpt på classe om jag sett det innan jag skaffade de på mekonomen, 1st 125mm för 45:- på mek o 2st 125mm för 74:- på classedanne5 skrev:Jag har oxå provat sonax på min nya roterande, men har köpt dom på claes i sjön, och där tycker jag inte att det verkar gul och orange vara samma...eller...
På classe i linköping så har de bara hm jag tror det var den lite mer oranga den som är mellan de andra två i hårdhet, vilken jag gillar bäst
Oj det var inte lite deAndy skrev:De är bra men synd att de är så förbannat dyra.. Tror de kostar en 220:-/stDandanRacing skrev: Fast skulle gärna testa 3m trissorna som är färg kordinerade efter deras polermedel..
//Andreas
//Andreas
Senast redigerad av 4 DandanRacing, redigerad totalt 14 gång.
-------------------------------------------------------------------------------------
-
danne5
- Entusiast

Jag hade en gul senast, och tyckte den var rätt så hård, men den funkade ändå med finpolishDandanRacing skrev:Jo jag skulle med köpt på classe om jag sett det innan jag skaffade de på mekonomen, 1st 125mm för 45:- på mek o 2st 125mm för 74:- på classedanne5 skrev:Jag har oxå provat sonax på min nya roterande, men har köpt dom på claes i sjön, och där tycker jag inte att det verkar gul och orange vara samma...eller...
Om man beställer från england är det ju inch, och har en 115mm fästplatta, så finns inga passande...![]()
På classe i linköping så har de bara hm jag tror det var den lite mer oranga den som är mellan de andra två i hårdhet, vilken jag gillar bäst![]()
//Andreas