Max.
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Tvätthandske, tips&tricks
-
wannabeapolisher
- Medlem
Re: Tvätthandske, tips&tricks
ok ska testas vid nästa repfria bil tvätt
Max.
Max.
Senast redigerad av 4 wannabeapolisher, redigerad totalt 14 gång.
- Jiiins
- Entusiast

Jag skulle oxå byta svamp efter vare tvätt.......Om jag tvättade bort grus ifrån lacken med svampen
Men min har jag haft nu i ett halvår börjar bli sliten nu. Fast den har jag bara haft till att ta bort trafikfilmen med.........Så nu får den bli en svamp till fälg eller till dörrgångarna 
Senast redigerad av 4 Jiiins, redigerad totalt 14 gång.
" En sjuk polernörd "
-
Olof
- Medlem
Någon som har använt handsken till att torka bilen med?
Senast redigerad av 4 Olof, redigerad totalt 14 gång.
-
nyberg
- Entusiast

jill sånna svampar tycker jag verkligen repar om nått, är det skit läggs det ju längst ut på ytan.
i en vante sjunker det som in..
men använder du hetvatten tvätt ??
för efter jag spolat av bilarna så är det bara tunn trafik film och vanten blir som inte ens skitig.
i en vante sjunker det som in..
men använder du hetvatten tvätt ??
för efter jag spolat av bilarna så är det bara tunn trafik film och vanten blir som inte ens skitig.
Senast redigerad av 4 nyberg, redigerad totalt 14 gång.
Multimedia-import.se
http://www.facebook.com/MultimediaImport
http://www.facebook.com/MultimediaImport
-
Olof
- Medlem
Testade detta igår och tyckte det fungerade utmärkt. Med tanke på att handsken suger åt sig så mycket vatten gick det väldigt fort att torka bilen.Olof skrev:Någon som har använt handsken till att torka bilen med?