jaha då har man varit på ett besök i Bollnäs och måste bara säga att dom är så goa och trevliga
de vart en hel del saker som fick följa med hem bland annat en Flex 3403 (Nu är jag ingen fegis längre

Det var ett riktigt trevligt besök.. och du handlade friskt..
ja man måste ju passa på att handla när man kan packa bilen fulllimban skrev:Det var ett riktigt trevligt besök.. och du handlade friskt..![]()
men vad roligt du kommer att få hädanefter..![]()
glömde dock att ge dig en T-Shirt från Flex Powertools..![]()
Men lovar att lägga i en eller två..i nästa paket som du beställer..
![]()
ha en skön helg..
// Anders

Skriv gärna en liten notis i fältet för övriga notringar.. jag har kort minne.. hahaha..

Till sånt ska du ha Chipex....se separat tråd här på forumet.Cullis skrev:Om det dolde så bra att mina stenskott inte synts så hade jag köpt det direkt!!!
Jag torkar alltid efter med trutest final touch från prorecond, och jag upplever inte att 105/205 döljer.Jill skrev:Ingen mer som har testat att tvätta med tex thinner och se hur mycket 105 bara döljer ??Abyss skrev:Eric, ser att vi har ett Meguiarsfan tillhar funderat att testa just dom två 105/205 men var även på träff hos carina och testade Menzena och fick en liten aha upplevelse. Men det blir nog ett par flaskor Meguiars...
Tycker absolut du ska testa, 2 produkter som med olika trissor och maskiner täcker in ett jättespektra av jobb. från riktigt grovt till slutfinish. Kör gärna med meguaris rondeller ocksåAbyss skrev:Eric, ser att vi har ett Meguiarsfan tillhar funderat att testa just dom två 105/205 men var även på träff hos carina och testade Menzena och fick en liten aha upplevelse. Men det blir nog ett par flaskor Meguiars...

Är väl ingen nyhet att samma medel ger olika resultat med olika trissoreric.u skrev:Tycker absolut du ska testa, 2 produkter som med olika trissor och maskiner täcker in ett jättespektra av jobb. från riktigt grovt till slutfinish. Kör gärna med meguaris rondeller ocksåAbyss skrev:Eric, ser att vi har ett Meguiarsfan tillhar funderat att testa just dom två 105/205 men var även på träff hos carina och testade Menzena och fick en liten aha upplevelse. Men det blir nog ett par flaskor Meguiars...
hehe okey ska sluta nu, men jag gillar dom produkterna..