Four Star Medium Cut Compound 473 ml

Four Star Light Cut Compound 473 ml

haha bästa redigeringen hittillsGöran skrev:Senast redigerad av GöranForumsponsor 27 oktober 2011, 16:18, redigerad totalt 1 gång.
Anledning: La in reklam. =)
Göran skrev:Gör som Nisse, polera med stjärnmedlet!
Håller med Yerfen Den var brayerfen skrev:haha bästa redigeringen hittillsGöran skrev:Senast redigerad av GöranForumsponsor 27 oktober 2011, 16:18, redigerad totalt 1 gång.
Anledning: La in reklam. =)

Nu måste jag kolla med mitt minneNisse skrev:Nej jag kör bara Menzerna rakt igenom....Det kan Ni lita på....Och det polermedlet ger jag " Four stars out of four possible.....![]()
Å vem är "Limpan"? finns det någon bagare på forumet ??![]()

Jo jag har läst att flera medlemmar här på forumet gavNisse skrev:Four Star Polermedel är säkert bra...är väl flera som testat på forumet och bedömt detta som klart godkänt....![]()
Limban skall det vara.....Inte någon "Limpa"

Personligen har jag inte hunnit testa dessa polermedel ännu....Men det verkar vara dom som gjort det och skryter av dom väldigt....Måste nog sprätta några flaskor och testa själv....Göran skrev:Aaa, just det. Det är Limban som använder detta.
Du är lika bra som mig att hålla reda på namnen GöranGöran skrev:Aaa, just det. Det är Limban som använder detta.
Jo den bagarn kan ju inte haft det lättJill skrev:wannabeapolisher skrev:aha det var limban och inte limpan din kollega kallas,inte undra på att man alldrig får något svar när man frågar" limpan" om det är något man undrar över
så jag ber om ursäkt
för mina tidigare frågor till "bagarn"
Max.
![]()
![]()
tack för dagens första garv

Kan nog tänka sig att den också kommer i sortimentet.....Ase skrev:Kommer Four Star Heavy cut också?

limban skrev:bagaren svarar testa själv och snacka sen..