De är uppenbart klåpare
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Resultat efter polering.
- Manor
- Moderator

Re: Resultat efter polering.
Lämna inte in den till dem igen.
De är uppenbart klåpare
.
De är uppenbart klåpare
Senast redigerad av 4 Manor, redigerad totalt 14 gång.
mvh Manor
Suzuki Swift (2014)
Once you go lack you never go back.
-
marcus
- Entusiast

Av de små ledtrådar jag kan säga att det är ett företag som ingår i Cifab och finns i Umeå. Tefcar i Röbäck är min gissning.Jill skrev:Vilket företag är det som rekondat?
Senast redigerad av 4 marcus, redigerad totalt 14 gång.
-
Gråben
- Trogen Medlem

Hoppas verkligen att det kommer att lösa sig för dig med bilen. Det såg inte alls roligt ut med alla polerrosor / repor på den.
Senast redigerad av 4 Gråben, redigerad totalt 14 gång.
-
Göran
Jag har mejlat dessa och berättat att de bör åtgärda bilden. Eftersom det finns en tråd om det på forumet så hoppas jag att det löser sig till det bättre.
Senast redigerad av 4 Göran, redigerad totalt 14 gång.
-
Grottan
- Medlem
Göran skrev:Jag har mejlat dessa och berättat att de bör åtgärda bilen. Eftersom det finns en tråd om det på forumet så hoppas jag att det löser sig till det bättre.
Senast redigerad av 4 Grottan, redigerad totalt 14 gång.
-
marcus
- Entusiast

Med all respekt, Göran. Varför mailar du till företaget(vet du ens vilket företag det gäller?) och ber dem att korrigera ett fel? Jag menar, vad har du med saken att göra över huvud taget? Jag hade blivit grymt irriterad om någon - känd, som okänd - gick in och intervenerade utan min vetskap. Men, nu kan det ju vara så att ägaren av bilen har kontaktat dig och hoppades om att företaget skulle lyssna på dig, i egenskap av Sveriges största obereoende bilvårdsforum, så må det vara hänt.Göran skrev:Jag har mejlat dessa och berättat att de bör åtgärda bilden. Eftersom det finns en tråd om det på forumet så hoppas jag att det löser sig till det bättre.
Senast redigerad av 4 marcus, redigerad totalt 14 gång.
-
Purusam
- Medlem
Hur dom löst detta återkommer jag med. 
Senast redigerad av 4 Purusam, redigerad totalt 14 gång.
-
Purusam
- Medlem
okey, jag lämnade tillbaka bilen till killen.
Hämtade bilen ikväll alldeles nyss, och vilken skillnad det blev, alla polerrosor är borta och bilen är blank och fin. orkar inte fota ikväll och imorrn blir det övertid på kneget. så vi får se om det kommer några resultatbilder.
Men iallfall vad jag kan se i kvällsljus så är jag nöjd.
Hämtade bilen ikväll alldeles nyss, och vilken skillnad det blev, alla polerrosor är borta och bilen är blank och fin. orkar inte fota ikväll och imorrn blir det övertid på kneget. så vi får se om det kommer några resultatbilder.
Men iallfall vad jag kan se i kvällsljus så är jag nöjd.
Senast redigerad av 4 Purusam, redigerad totalt 14 gång.
-
Göran
1, Jag mejlar företaget efterson jag bryr mig om de svaga i samhället och har själv befunnit mig i samma situation. Att Purusam dessutom har gjort ultimafinishcare.se och är en god kamrat gör att jag vill hjälpa honom. Givetvis vet jag vilket företag som har lekt polerare. Sveriges största forum om bilvård har en möjlighet att göra skillnad.marcus skrev:Med all respekt, Göran. Varför mailar du till företaget(vet du ens vilket företag det gäller?) och ber dem att korrigera ett fel? Jag menar, vad har du med saken att göra över huvud taget? Jag hade blivit grymt irriterad om någon - känd, som okänd - gick in och intervenerade utan min vetskap. Men, nu kan det ju vara så att ägaren av bilen har kontaktat dig och hoppades om att företaget skulle lyssna på dig, i egenskap av Sveriges största obereoende bilvårdsforum, så må det vara hänt.Göran skrev:Jag har mejlat dessa och berättat att de bör åtgärda bilden. Eftersom det finns en tråd om det på forumet så hoppas jag att det löser sig till det bättre.
Senast redigerad av 4 Göran, redigerad totalt 14 gång.
- jujimbo
- Entusiast

-
AudiS6
- Medlem
Absolut inte!Jill skrev:Kan det inte vara så också att det klassas som förtal om inte Bilvårdsforum kontaktar berörd part som det skrivs om? Nu nämns ju inga namn av TS, men det spekuleras ju endel.
Så jag tycker att Göran gjorde helt rätt. Vi hoppas att detta får företaget att inse allvaret av deras riktigt dåliga arbete.
Senast redigerad av 4 AudiS6, redigerad totalt 14 gång.
-
Purusam
- Medlem
I Sverige kan inte ett företag stämma en privatperson för förtal.
Privatpersoner kan bli förtalade, men inte företag. Detta på grund av att vi värnar om vår yttrandefrihet, och att människor ska kunna kritisera företag utan att vara rädda för att bli stämda och gå en ekonomisk död tillmötes.
Privatpersoner kan bli förtalade, men inte företag. Detta på grund av att vi värnar om vår yttrandefrihet, och att människor ska kunna kritisera företag utan att vara rädda för att bli stämda och gå en ekonomisk död tillmötes.