Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Dyrast i sverige..
- limban
- Forumägare

- Kontakt:
Dyrast i sverige..
Undrar om vi är dyrast i Sverige nu... men Otroligt vad folk med exlusiva bilar som strömmar till.. senast en Bmw M3 2010.. Polering och PPS lackförsegling och solfilm på bakruta samt specialfilm på lyktor bak och fram filmen har kunden fixat..mellan 10,000kr- 12.500kr..för jobbet.. 
Senast redigerad av 1 limban, redigerad totalt 14 gånger.
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
Re: Dyrast i sverige..
Fick göra om en BMW 330I som ett annat företag försökt sig på...Och den kunden var sedan 110% nöjd....Sedan kommer en till 330I (svart) som är inbokad....som vi skall göra samma behandling på....
Det är 2st M3 som vi skall göra senare Far och son, och det är PPS på båda, carbontak.....Här gäller det att göra 150%....
Dessa bilar kommer alla från grannkommuner Ljusdal/Söderhamn, så vi verkar ha fått ett bra rykte...
Men det har jag alltid sagt....Bästa reklam man kan få är att göra bra jobb....helt enkelt att vara seriös...man måste arbeta långsiktigt...
Och nöjda kunder är bra kunder..
Det är 2st M3 som vi skall göra senare Far och son, och det är PPS på båda, carbontak.....Här gäller det att göra 150%....
Dessa bilar kommer alla från grannkommuner Ljusdal/Söderhamn, så vi verkar ha fått ett bra rykte...
Men det har jag alltid sagt....Bästa reklam man kan få är att göra bra jobb....helt enkelt att vara seriös...man måste arbeta långsiktigt...
Och nöjda kunder är bra kunder..
Senast redigerad av 1 Nisse, redigerad totalt 14 gånger.
- jujimbo
- Entusiast

-
nyberg
- Entusiast

grattis alltid lika kul när kunden ringer och säger har sett bil ni gjort eller min kompis var väldigt nöjd med er..
men ni tog ju bra betalt också
men ni tog ju bra betalt också
Senast redigerad av 1 nyberg, redigerad totalt 14 gånger.
Multimedia-import.se
http://www.facebook.com/MultimediaImport
http://www.facebook.com/MultimediaImport
- limban
- Forumägare

- Kontakt:
Vi vill inte göra billiga jobb.. så är det bara.. finns många som vill göra det.. 
Senast redigerad av 1 limban, redigerad totalt 14 gånger.
- xion92
- Moderator

Vill kunden ha sin bil bra och man gör ett superjobb kommer de alltid tillbaka och rekommenderar en för vänner.
Ett exempel som jag läste om er där en vän till er såg en bil som var behandlad och hade repor någonstans. Ni tog in bilen för att fixa skadan (gratis eller lågt pris minns jag inte) även fast ni inte visste om ni missat eller om det uppstått efter behandling.
Sånna grejjer sprider sig kan jag lova!
Ett exempel som jag läste om er där en vän till er såg en bil som var behandlad och hade repor någonstans. Ni tog in bilen för att fixa skadan (gratis eller lågt pris minns jag inte) även fast ni inte visste om ni missat eller om det uppstått efter behandling.
Senast redigerad av 1 xion92, redigerad totalt 14 gånger.
- vesslan1
- Medlem
Roligt med sådana företag,Här har vi pingens som levereat samma resultat i över 15 är med super resultat. Det härliga med seriösa dom lever vidare och samma resultat guld klocka åt er
mvh vesslan
Senast redigerad av 1 vesslan1, redigerad totalt 14 gånger.
Lyssna inte på andra bilda dig en egen uppfattning.
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
Vi har gjort om ett antal bilar som inte är vårt fel, men kunden har alltid rätt...eller?....En Passat där ägaren påstod att vi repat hela bilen efter tvätt...Den polerade vi kostnadsfritt...En äldre dam som repat sin Toyota (svart) på bakluckan...den körde vi om kostnadsfritt...Sånt uppskattas alltid!!xion92 skrev:Vill kunden ha sin bil bra och man gör ett superjobb kommer de alltid tillbaka och rekommenderar en för vänner.
Det som följer med just detta är att kundernas samvete trycker på, och man vill till slut betala....
okej!..det tar lite tid sånt här, men i långa loppet så blir det förtjänst, när kunden berättar om vårt ansvarstagande....
Våra priser.....Räknar man på vad kunden får för resultat, så är vi nog billigast i Sverige i så fall....Vi ligger i alla fall långt under dom priser som är aktuella gällande företag som ligger söder om Dalälven...