Hehe typ.henkek skrev: Såhär blir de. Huven e lackskyddad men inte resten. Huven ser ju hemsk ut. De dammar rätt bra på vägen utanför
Inte riktigt lika illa för mig, har som tur är rätt lite damm på vägen jag kör.

Hehe typ.henkek skrev: Såhär blir de. Huven e lackskyddad men inte resten. Huven ser ju hemsk ut. De dammar rätt bra på vägen utanför

Aha, när man kör brukar ju en hel del försvinna med.henkek skrev:Ok. Audin har ju bara stått på uppfarten

Tackar, ja det blir riktigt schysst.Swingminx skrev:Grymt jobb! Inte dålig spegel där
Tack.henkek skrev:Snyggt! Men varför polera en trasig saab för?

Ja, visst vart det.e_king skrev:Bra förvandling. [emoji106]
Tackar, har kvar min RG T3000 som jag kör med. Om jag hade garage och körde fler bilar per år skulle jag uppgradera till en bättre dock.Cogo skrev:Snyggt resultat. Vilken maskin är det som du använder?
Tack, gör så stor skillnad fast det är långt från perfekt resultat.popp skrev:Snyggt som alltid.![]()
Blev bra skillnad på den bilen.
Mm, ska bli kul att få höra lite mer sen när de överlämnar bilen till han.korvis skrev:Alltid kul med den typen av överraskningar till ovetandes kompisar

Tror det är nästa vecka han ska få se den, får återkomma med en rapport sen.Andyah skrev:vad sa polaren om saaben då?
Rapidwaxx körde jag som torkstöd bara, sen väntade jag en bra stund innan jag drog på Viking Spritz på helt torr bil.Perra83 skrev:Fungerar det bra två sprayvax efter varandra??
Låg bakom en Ford minibuss i samma blåa färg. Fantastiskt djup i den färgen.