Rengjorda hjul hus. och målade ok.

Fortsättning i morgon. Dörrgångar mm.

Tror nog inte att jag kapar sladden ännu. Tycker den verkar vara ganska mjuk. Kanske är skillnad på att köpa den i Sverige mot tex. England.Norrhyttan skrev:Originalsladden sitter med klämda kopplingar, så då måste du hitta likadana för att återställa.Uris71 skrev:Tack för tipset. Ni tror inte man kan skruva isär den utan att det syns, så kan man skruva tillbaka org. sladden vid behov?Norrhyttan skrev:Byt sladd, den är hemsk.Uris71 skrev:Fick jag hem min Air Force Blaster.
Hoppas man kan prova den i helgen.
Jag köpte en 15-meters skarvsladd i mjuk skön kvalitet som jag ska klippa av och muttra dit.
Sent from a skitdyr telefon using någon gratis-app.

Min är också hård och otymplig...och från England.Norrhyttan skrev:Tydligen är det skillnad. Min sladd är som ett armeringsjärn.

Som jag sa tidigare, fyra skruv för att lossa gaveln. Gott om plats i maskinen, som bilden visar.Manor skrev:Min är också hård och otymplig...och från England.Norrhyttan skrev:Tydligen är det skillnad. Min sladd är som ett armeringsjärn.
Var det svårt att öppna maskinenoch byta?

Commander skrev:Ja beställer man PA får man vänta ett tag eftersom att det görs vid tillverkning :/
Medlet lät dock riktigt intressant för en som har svart bil. Kanske blir en sådan till vintern då. Hur får jag bort Master Sealent som har viss keramisk effekt ?

progge skrev:............sitter fälgarna på bilen.

Vad för bil testade du det på?AudiS6 skrev:Testade S3 Gold XXL och Spiderpad idag, jäklar vad det tog bra

Tackar, tycker det ser riktigt trevligt ut.e_king skrev:Riktigt läckra fälgar. Fick lite "vill ha känsla " [emoji3]progge skrev:............sitter fälgarna på bilen.

Polera? Haha vet inte om det är sånlämpligt att polera min bil igen på ett tage_king skrev:Master Sealant skulle jag polera bort med xxl eller Master compound. [emoji106] Köra lite snabbare/kortare set än vanligt.
Commander skrev:Ja beställer man PA får man vänta ett tag eftersom att det görs vid tillverkning :/
Medlet lät dock riktigt intressant för en som har svart bil. Kanske blir en sådan till vintern då. Hur får jag bort Master Sealent som har viss keramisk effekt ?

Nähä. Nu menar jag en lätt övergång för att få bort skyddet och jag uppfattade det som att du hade tänkt att testa det till vintern. Missförstod jag så ber jag om ursäkt. [emoji106]Commander skrev:Polera? Haha vet inte om det är sånlämpligt att polera min bil igen på ett tage_king skrev:Master Sealant skulle jag polera bort med xxl eller Master compound. [emoji106] Köra lite snabbare/kortare set än vanligt.

Nej ikgen fara. Jag har nämligen polerat bilen 3 gånger nu på ett år. Tänkte om det fanns något annat som löser upp dete_king skrev:Nähä. Nu menar jag en lätt övergång för att få bort skyddet och jag uppfattade det som att du hade tänkt att testa det till vintern. Missförstod jag så ber jag om ursäkt. [emoji106]Commander skrev:Polera? Haha vet inte om det är sånlämpligt att polera min bil igen på ett tage_king skrev:Master Sealant skulle jag polera bort med xxl eller Master compound. [emoji106] Köra lite snabbare/kortare set än vanligt.

Sorry, jag missade ditt första svar.Norrhyttan skrev:Som jag sa tidigare, fyra skruv för att lossa gaveln. Gott om plats i maskinen, som bilden visar.Manor skrev:Min är också hård och otymplig...och från England.Norrhyttan skrev:Tydligen är det skillnad. Min sladd är som ett armeringsjärn.
Var det svårt att öppna maskinenoch byta?

Volvo XC70 Sport AWD D4 Polestar 2016

Jag frågade om Street Power skulle få in den igen. Jag tror att han tog hem två stycken när jag ville ha en. Tog ca. två veckor. Kan se att han har en till i lagerNorrhyttan skrev:Konstigt att man väljer olika kvalitet på kabel för olika marknader, men tydligen är det så.
Jag köpte i England eftersom Street Powers hemsida sa att de slutat med dem.

Synd att jag inte visste det. Jag köper hellre i Sverige, och prisskillnaden var obetydlig.Uris71 skrev:Jag frågade om Street Power skulle få in den igen. Jag tror att han tog hem två stycken när jag ville ha en. Tog ca. två veckor. Kan se att han har en till i lagerNorrhyttan skrev:Konstigt att man väljer olika kvalitet på kabel för olika marknader, men tydligen är det så.
Jag köpte i England eftersom Street Powers hemsida sa att de slutat med dem.

Tack så mycket, och nu till det svåra, få gubben att fatta att det inte är nyttigt med maskintvättkorvis skrev:Bra puts på V70:n, Nybbe!