Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Tornador Classic

Diskutera bilvårdsprodukter här
Användarvisningsbild
kaptenalu
Medlem

Tornador Classic

Inlägg av kaptenalu » 02 jan 2015 11:09

Börjar med att säga att det nog är det effektivaste redskap jag köpt, gör rent på ett sätt som om man inte provat knappt kommer tro är sant! Ja den är så bra :shock:
Men, och det är ett sånt där störningsmen, småsaker som jag stör mig lite på, luftkopplingen för luftslangen är jobbig vinkel på, måste ställa den på en kant så luftslangen inte gör att den vippar, den uppdaterade modellen black är ju med vinklad luftkoppling , men problemet är ju inte större än att man får köpa en svivel eller en svängd koppling....men tycker den borde varit med från början :roll:
Sen kommer det ibland inget rengöringsmedel, måste då sätta fingret för inre slangen i tratten och dutta till på avtryckaren, händer 8 ggr av 10 , är detta ett fel på min eller på alla?, nå mer med en Tornador Classic?
Vissa gånger så är jag tvungen att vrida av medlet för annars står det och rinner, kollat om det är avtryckaren men verkar vara ventilen för av och påstängning av rengöringsmedlet, får då juckla (öschöttska) på den flera ggr för att det ska sluta, återigen ett fel jag undrar om jag är ensam om?
Lite roligare invändigt än utvändigt