Precis !TommyJ skrev:Suddade mitt inlägg för det började bli väl off topic. Back to Power Gloss S100.
Fick hem min Provflaska idag och kommer testa detta vid tillfälle
Man fick Menzerna rondellen på köpet

Precis !TommyJ skrev:Suddade mitt inlägg för det började bli väl off topic. Back to Power Gloss S100.

Autoglyms är 125X30 .. 160X50...den där verkar mer avrundad...och möjligen lite tunnare...TommyJ skrev:Den där rondellen va väldigt lik autoglyms... Kan det va samma tro?

Nisse skrev:Autoglyms är 125X30 .. 160X50...den där verkar mer avrundad...och möjligen lite tunnare...TommyJ skrev:Den där rondellen va väldigt lik autoglyms... Kan det va samma tro?
Kan det vara en Menzerna 135mm Pads ??

Synd, det är ett nog så viktigt ämne för ett forum. Men det kanske skulle bytt tråd istället.TommyJ skrev:Suddade mitt inlägg för det började bli väl off topic. Back to Power Gloss S100.

bustorp skrev:Synd, det är ett nog så viktigt ämne för ett forum. Men det kanske skulle bytt tråd istället.TommyJ skrev:Suddade mitt inlägg för det började bli väl off topic. Back to Power Gloss S100.
Det handlar om respekt o förståelse för den som inte befinner sig på samma kunskapsnivå som en själv.
Det är en sak som man ofta glömmer i sin roll som anonym skribent på nätet.
Förhoppningsvis är man mer hänsynsfull IRL.
Vi ska vara rädda om oss, vi är ALLA viktiga för detta forumet.
PS. Jag fick justera mitt svar p g a Tommys radering för att det inte skulle se totalt obegripligt ut.......

läst den tråden . ger bra resultat.Tantrum skrev:Här är en tråd från ett engelsk forum med bilder och dylikt:
http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... p?t=131863

Smakar det så kostar det också........mortil skrev:läst den tråden . ger bra resultat.Tantrum skrev:Här är en tråd från ett engelsk forum med bilder och dylikt:
http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... p?t=131863![]()
o den ger bra resultat.

Det där gillade bustorp........med parenteser o allt.marcus skrev: PO100S(nya powergloss) och sedan följer man upp med PO203S(Powerfinish) och sedan förseglar man med APO60(sealaing wax).