Cogo skrev:
det var så lite. bara kul att testa nya produkter, speciellt när de ärs pass bra som denna. nästa nya produkt för mig blir Glare Micro finish samt glare pro polish, ska bli intressant.
mvh magnus
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Vad sliter mest på lackskyddet?
- BTG
- Trogen Medlem

Re: Vad sliter mest på lackskyddet?
Om du ska testa Micro finish kommer du inte bli besviken,själv blev jag störtkär direkt första gången jag testade.I mina ögon ett måste på mörka lacker,blir helt underbart
.Har väl inget direkt att jämföra emot,fick rådet av Waxdog att köra med den istället för Prima Amigo och det ångrar jag inte en sekund.Jag mötte kärleken
Senast redigerad av 4 BTG, redigerad totalt 14 gång.
- Manor
- Moderator

Jag håller med. Glare är en av de trevligare medlen att arbeta med, och ger verkligen ett kanonresultat.BTG skrev:Om du ska testa Micro finish kommer du inte bli besviken,själv blev jag störtkär direkt första gången jag testade.I mina ögon ett måste på mörka lacker,blir helt underbart.Har väl inget direkt att jämföra emot,fick rådet av Waxdog att köra med den istället för Prima Amigo och det ångrar jag inte en sekund.Jag mötte kärleken
![]()
Cogo skrev:
det var så lite. bara kul att testa nya produkter, speciellt när de ärs pass bra som denna. nästa nya produkt för mig blir Glare Micro finish samt glare pro polish, ska bli intressant.
mvh magnus
Att därefter kunna komplettera med den senaste kärleken Perfection gör inte ytan sämre...det bevisar ju Progges testtråd i ämnet
Senast redigerad av 4 Manor, redigerad totalt 14 gång.
mvh Manor
Suzuki Swift (2014)
Once you go lack you never go back.
-
Cogo
- Entusiast

ska bli kul att testa om det är så bra som ni säger. får se om det blir en snabbrekond med glare mf samt pp endast eller om det blir polering innan.
får se i vår vad som hänt med bilen under vintern.
mvh magnus
får se i vår vad som hänt med bilen under vintern.
mvh magnus