Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Optimum Hyper Polish
- Viper76
- Trogen Medlem

Re: Optimum Hyper Polish
Snyggt test Gråben!!

Senast redigerad av 4 Viper76, redigerad totalt 14 gång.
-
Cogo
- Entusiast

sitter och läser och läser på en massa forum om vilken man ska välja GPS eller hyper polish, kan folk här komma med förslag och input på hur jag bör tänka, samt sånt som kan hjälpa mig att bestämma mig.
mvh magnus
mvh magnus
Senast redigerad av 4 Cogo, redigerad totalt 14 gång.
-
Gråben
- Trogen Medlem

Optimum Hyper Polish
Har funderat, skulle det vara en ren enstegare skulle jag använda GPS som jag visade med bilderna. Men skulle det vara ett steg innan lackbehandling skulle jag nog välja hyper polish istället 
Senast redigerad av 4 Gråben, redigerad totalt 14 gång.
-
Gråben
- Trogen Medlem

Optimum Hyper Polish
TackarViper76 skrev:Snyggt test Gråben!!![]()
Senast redigerad av 4 Gråben, redigerad totalt 14 gång.
-
marcus
- Entusiast

Valet är enkelt precis som Gråben skriver ovan. Vad skall du använda produkten till? GPS är en AIO och Hyperpolish är en renodlad polish.
Se dock till att skaka den ofta, då Optimums produkter har en förkärlek till att skikta sig. Och när de väl skiktar sig så är det omöjliga att "skaka ihop", så att säga. Jag har bland annat kastat en flaska hyper polish.
Se dock till att skaka den ofta, då Optimums produkter har en förkärlek till att skikta sig. Och när de väl skiktar sig så är det omöjliga att "skaka ihop", så att säga. Jag har bland annat kastat en flaska hyper polish.
Senast redigerad av 4 marcus, redigerad totalt 14 gång.
-
Cogo
- Entusiast

Lutar åt att det blir GPS och sedan toppa det på Opti seal som jag redan har hemma. Kanske slår till på en flaska Optimum car wax också, bara för att testa. Får se hur det blir.
Mvh Magnus
Mvh Magnus