Har en fråga ang polermaskiner.
Fått ett erbjudande om att få köpa en Milwaukee maskin för strax under 3000 spänn.
Maskinen heter AP 12 E.
Eller ska man köpa en Metabo PE 12 175 istället.
Någon som har provat dessa maskiner ?
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Milwaukee och Metabo polermaskiner
- Former recond
- Medlem
Milwaukee och Metabo polermaskiner
Senast redigerad av 4 Former recond, redigerad totalt 14 gång.
-
deciso
- Trogen Medlem

Re: Milwaukee och Metabo polermaskiner
Milwaukee är samma som AEG, som du kan köpa ny för 2000:-
Senast redigerad av 4 deciso, redigerad totalt 14 gång.
- Former recond
- Medlem
Hmm, Det visste jag inte. Jag har alltid trott att Milwaukee skulle vara utav en lite högre kvalité.deciso skrev:Milwaukee är samma som AEG, som du kan köpa ny för 2000:-
Senast redigerad av 4 Former recond, redigerad totalt 14 gång.
-
marcus
- Entusiast

Det är mer eller mindre exakt samma maskin. Enda stora skillnaden är att Milwaukee har en typ av koppling på elsladden, så att man kan byta ut den snabbt.Former recond skrev:Hmm, Det visste jag inte. Jag har alltid trott att Milwaukee skulle vara utav en lite högre kvalité.deciso skrev:Milwaukee är samma som AEG, som du kan köpa ny för 2000:-
Senast redigerad av 4 marcus, redigerad totalt 14 gång.
- Former recond
- Medlem
Okej..då var det kanske inget kap. Och jag som trodde att jag hade kommit över ett fynd