Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Tips på bra polermaskin

Diskutera bilvårdsprodukter här
Andyah
Medlem

Re: Tips på bra polermaskin

Inlägg av Andyah » 06 jan 2013 16:10

e_king skrev:Jag har kinamaskinen och den funkar riktigt bra för det priset. Som limban skrev är det just en nybörjarmaskin. Det diskuteras en del på Detailngworlds forum om den.
men vad är det som gör den till en nybörjar maskin igentligen jämfört med en aeg pe 150 tex?.. svagare motor elr?,, vore kul o höra lite mera om du vill berätta..är nyfiken nybörjare som inte framför mig på rätt sätt alla gånger:P
Senast redigerad av 4 Andyah, redigerad totalt 14 gång.

Användarvisningsbild
e_king
Entusiast
Entusiast

Inlägg av e_king » 08 jan 2013 22:06

Andyah skrev:
e_king skrev:Jag har kinamaskinen och den funkar riktigt bra för det priset. Som limban skrev är det just en nybörjarmaskin. Det diskuteras en del på Detailngworlds forum om den.
men vad är det som gör den till en nybörjar maskin igentligen jämfört med en aeg pe 150 tex?.. svagare motor elr?,, vore kul o höra lite mera om du vill berätta..är nyfiken nybörjare som inte framför mig på rätt sätt alla gånger:P
Det är väl mest att den inte är beprövad och dessutom från Kina. Det jag har märkt är att om det blir lite oväntat motstånd så får den "ta i" lite extra för att "orka". Man hör det på motorn och känner det på värme. Men varma i växeln blir väl de flesta?
Senast redigerad av 4 e_king, redigerad totalt 14 gång.

Användarvisningsbild
ocean race
Ny Medlem

Inlägg av ocean race » 01 feb 2013 21:58

Hej, är ny på detta forum och tänkte köpa mig en maskin.
Är det någon som har provat Shine mate Ero 600 oscillerande?

Jag har en billig roterande från swedol och en cyclo, men tänkte att det här var en ganska ok maskin till det priset.
Mvh Rickard

Skriv svar