men vad är det som gör den till en nybörjar maskin igentligen jämfört med en aeg pe 150 tex?.. svagare motor elr?,, vore kul o höra lite mera om du vill berätta..är nyfiken nybörjare som inte framför mig på rätt sätt alla gånger:Pe_king skrev:Jag har kinamaskinen och den funkar riktigt bra för det priset. Som limban skrev är det just en nybörjarmaskin. Det diskuteras en del på Detailngworlds forum om den.
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Tips på bra polermaskin
-
Andyah
- Medlem
Re: Tips på bra polermaskin
Senast redigerad av 4 Andyah, redigerad totalt 14 gång.
- e_king
- Entusiast

Det är väl mest att den inte är beprövad och dessutom från Kina. Det jag har märkt är att om det blir lite oväntat motstånd så får den "ta i" lite extra för att "orka". Man hör det på motorn och känner det på värme. Men varma i växeln blir väl de flesta?Andyah skrev:men vad är det som gör den till en nybörjar maskin igentligen jämfört med en aeg pe 150 tex?.. svagare motor elr?,, vore kul o höra lite mera om du vill berätta..är nyfiken nybörjare som inte framför mig på rätt sätt alla gånger:Pe_king skrev:Jag har kinamaskinen och den funkar riktigt bra för det priset. Som limban skrev är det just en nybörjarmaskin. Det diskuteras en del på Detailngworlds forum om den.
Senast redigerad av 4 e_king, redigerad totalt 14 gång.
- ocean race
- Ny Medlem
Hej, är ny på detta forum och tänkte köpa mig en maskin.
Är det någon som har provat Shine mate Ero 600 oscillerande?
Jag har en billig roterande från swedol och en cyclo, men tänkte att det här var en ganska ok maskin till det priset.
Mvh Rickard
Är det någon som har provat Shine mate Ero 600 oscillerande?
Jag har en billig roterande från swedol och en cyclo, men tänkte att det här var en ganska ok maskin till det priset.
Mvh Rickard