Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
En tråd med roliga historier (Ej barn-/jobbsäker :) )
- Stupid-Flanders
- Trogen Medlem

Re: En tråd med roliga historier (Ej barn-/jobbsäker :) )
En bensinstationsägare i Partille, försökte öka på sina inkomster.
Han satte upp en skylt där det stod att läsa;
"Gratis sex när du tankar fullt".....
Snart körde den lokala invånare Nicke in på macken, fyllde tanken och frågade efter hur han skulle få gratis sex nu.
Ägaren bad honom välja en siffra mellan 1-9.
Om han gissade rätt skulle han få gratis sex.
Nicke gissade på nr 8, och ägaren svarade; "Du var nära. Men numret var 7.
Jag är ledsen. Inget gratis sex den här gången.
En vecka senare körde samme Nicke, tillsammans med en god vän, Sven, in på macken igen och fyllde tanken.
Återigen frågade han efter det utlovade gratis sexet.
Och ägaren bad honom igen att gissa på en siffra mellan 1-9.
Nicke gissade på nr 2 denna gång.
Ägaren svarade att han var ledsen men det var nr 3. "Du var nära, men inget gratissex den här gången heller."
När Nicke körde från macken sa han till sin gode vän;
"Jag tror att det är något lurt med det där siffergissandet, jag tror inte att han bjuder på gratis sex".
Hans gode vän Sven svarade; "Nä nä för För hundra gubbar...... det är inte alls uppgjort. Min fru vann två gånger förra veckan ........"
Han satte upp en skylt där det stod att läsa;
"Gratis sex när du tankar fullt".....
Snart körde den lokala invånare Nicke in på macken, fyllde tanken och frågade efter hur han skulle få gratis sex nu.
Ägaren bad honom välja en siffra mellan 1-9.
Om han gissade rätt skulle han få gratis sex.
Nicke gissade på nr 8, och ägaren svarade; "Du var nära. Men numret var 7.
Jag är ledsen. Inget gratis sex den här gången.
En vecka senare körde samme Nicke, tillsammans med en god vän, Sven, in på macken igen och fyllde tanken.
Återigen frågade han efter det utlovade gratis sexet.
Och ägaren bad honom igen att gissa på en siffra mellan 1-9.
Nicke gissade på nr 2 denna gång.
Ägaren svarade att han var ledsen men det var nr 3. "Du var nära, men inget gratissex den här gången heller."
När Nicke körde från macken sa han till sin gode vän;
"Jag tror att det är något lurt med det där siffergissandet, jag tror inte att han bjuder på gratis sex".
Hans gode vän Sven svarade; "Nä nä för För hundra gubbar...... det är inte alls uppgjort. Min fru vann två gånger förra veckan ........"
Senast redigerad av 4 Stupid-Flanders, redigerad totalt 14 gång.
Black isn't a color, it's a part time job!
- limban
- Forumägare

- Kontakt:
Hahahaha.. klockren..

Senast redigerad av 4 limban, redigerad totalt 14 gång.
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
Efter 20 års äktenskap tittade han på sin fru och tänkte tillbaka på deras liv tillsammans. Sedan sa han:
- Älskling, för 20 år sedan bodde vi i en billig lägenhet, sov i en för liten säng, hade knappt mat i kylen och ingen TV, men han gick till sängs med en otroligt het, villig 20-åring! Nu har jag ett hus för flera miljoner, en bil för flera hundratusen, en stor dubbelsäng, kylskåpet är sprängfullt och jag har en 42 tums plasma TV. Men jag går till sängs varje kväll med en trött kvinna på 42 år! Så vitt jag kan se det är det bara du älskling som inte följt utvecklingen i vårt förhållande!
Hans fru var en förnuftig kvinna så hon svarade bara kort:
- Älskling? Hitta du bara en het villig 20 årig kvinna så ska jag snabbt se till att du får tillbaka din billiga lägenhet, din lilla säng, ett tomt kylskåp, och ingen TV.
- Älskling, för 20 år sedan bodde vi i en billig lägenhet, sov i en för liten säng, hade knappt mat i kylen och ingen TV, men han gick till sängs med en otroligt het, villig 20-åring! Nu har jag ett hus för flera miljoner, en bil för flera hundratusen, en stor dubbelsäng, kylskåpet är sprängfullt och jag har en 42 tums plasma TV. Men jag går till sängs varje kväll med en trött kvinna på 42 år! Så vitt jag kan se det är det bara du älskling som inte följt utvecklingen i vårt förhållande!
Hans fru var en förnuftig kvinna så hon svarade bara kort:
- Älskling? Hitta du bara en het villig 20 årig kvinna så ska jag snabbt se till att du får tillbaka din billiga lägenhet, din lilla säng, ett tomt kylskåp, och ingen TV.
Senast redigerad av 4 Nisse, redigerad totalt 14 gång.
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
En man är förälskad i tre kvinnor samtidigt, och vet inte vem av dem han vill gifta sig med. Han bestämmer sig för att sätta dem på prov. Han ger var och en av dem 25 000 kr för att se vad de väljer att göra med pengarna. Det är mycket pengar, men så är det ju ett viktigt beslut han ska ta.
Den första använder pengarna på att "bli ny", hon använder allting på kläder och i skönhetssalonger. Hon kommer tillbaka och säger: - Jag använde pengarna så att jag ska bli så attraktiv för dig som möjligt. Det är för att jag älskar dig så mycket.
Den andra köper nya golfklubbor, en ny DVD-spelare och saker till mannen. Hon säger:
- Jag köpte dessa gåvor till dig för att jag älskar dig så högt.
Den tredje investerar pengarna på börsen. Hon dubblerar sina investeringar, ger mannen tillbaka hans 25 000 och återinvesterar resten. Hon säger: - Jag investerar resten av pengarna till vår gemensamma framtid, eftersom jag älskar dig så mycket.
Mannen tänker sedan både länge och väl på vem av dem som har använt pengarna bäst....Han tänker... och tänker... och tänker... och tänker... och tänker...och så bestämmer han sig för att gifta sig med hon med dem största brösten!
Den första använder pengarna på att "bli ny", hon använder allting på kläder och i skönhetssalonger. Hon kommer tillbaka och säger: - Jag använde pengarna så att jag ska bli så attraktiv för dig som möjligt. Det är för att jag älskar dig så mycket.
Den andra köper nya golfklubbor, en ny DVD-spelare och saker till mannen. Hon säger:
- Jag köpte dessa gåvor till dig för att jag älskar dig så högt.
Den tredje investerar pengarna på börsen. Hon dubblerar sina investeringar, ger mannen tillbaka hans 25 000 och återinvesterar resten. Hon säger: - Jag investerar resten av pengarna till vår gemensamma framtid, eftersom jag älskar dig så mycket.
Mannen tänker sedan både länge och väl på vem av dem som har använt pengarna bäst....Han tänker... och tänker... och tänker... och tänker... och tänker...och så bestämmer han sig för att gifta sig med hon med dem största brösten!
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
Vi tar en kort som avslutning....
En ung vacker kvinna kom in i en affär och frågade vad ett klänningstyg kostade.
- För er kostar det bara en kyss, sa den manlige expediten galant.
- Det var billigt, svarade hon. Jag tar fem meter, men ni får komma hem med det.
- Så gärna, så gärna. Vilken tid passar det?
- När som helst på dagen. Min farmor betalar och hon är alltid hemma.
En ung vacker kvinna kom in i en affär och frågade vad ett klänningstyg kostade.
- För er kostar det bara en kyss, sa den manlige expediten galant.
- Det var billigt, svarade hon. Jag tar fem meter, men ni får komma hem med det.
- Så gärna, så gärna. Vilken tid passar det?
- När som helst på dagen. Min farmor betalar och hon är alltid hemma.
- limban
- Forumägare

- Kontakt:
3 rykande heta historien.. har skrattat gott en god stund..

- Jensa
- Trogen Medlem

Det var snöstorm och Blonda Bettan körde vilse. Hon fick inte panik för hon kom ihåg sin fars ord: - Råkar du ut för en snöstorm så vänta tills det kommer en plogbil och följ efter den.
Ganska snart kom plogbilen och hon följde efter den nästan 1 timme. Till slut stannade den, föraren undrade vad hon höll på med.
Hon berättade vad hennes pappa hade sagt. Föraren nickade och sa;......
- Jag är klar med IKEA's parkering nu. Ska du med till ICA Maxi oxå?
Ganska snart kom plogbilen och hon följde efter den nästan 1 timme. Till slut stannade den, föraren undrade vad hon höll på med.
Hon berättade vad hennes pappa hade sagt. Föraren nickade och sa;......
- Jag är klar med IKEA's parkering nu. Ska du med till ICA Maxi oxå?
Senast redigerad av 4 Jensa, redigerad totalt 14 gång.
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
Jag tar en liknade...
Det var en fruktansvärd dimma efter vägen och den kvinnliga föraren hade väldiga problem att se vägen...Men framför sig hade hon en bil med dimmljusen på...och hon tänkte att följer jag bara efter här så kommer allt att fixa sig...så hon följde framförvarande bil och det funkade fint....MEN PLÖTSLIGT !! så bromsar bilen framför så snabb så hon hinner inte med, utan kör rätt in med en rejäl smäll...Kvinnan blir redigt förbannad och kliver ur bilen och skäller ut mannen som kört bilen framför...Hur i Huggormars avföda kan du bromsa in så snabbt
Då säger mannen: Jag måste väl få stanna i mitt eget garage...
Det var en fruktansvärd dimma efter vägen och den kvinnliga föraren hade väldiga problem att se vägen...Men framför sig hade hon en bil med dimmljusen på...och hon tänkte att följer jag bara efter här så kommer allt att fixa sig...så hon följde framförvarande bil och det funkade fint....MEN PLÖTSLIGT !! så bromsar bilen framför så snabb så hon hinner inte med, utan kör rätt in med en rejäl smäll...Kvinnan blir redigt förbannad och kliver ur bilen och skäller ut mannen som kört bilen framför...Hur i Huggormars avföda kan du bromsa in så snabbt
Då säger mannen: Jag måste väl få stanna i mitt eget garage...
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
Och en sista för idag...
En bilist som tagit några glas körde i fel riktning på en enkelriktad gata och blev stoppad av en polis:
- Såg ni inte pilarna?
- Nä, jag såg inte ens indianerna.
En bilist som tagit några glas körde i fel riktning på en enkelriktad gata och blev stoppad av en polis:
- Såg ni inte pilarna?
- Nä, jag såg inte ens indianerna.
- Jensa
- Trogen Medlem

Vad är de för likhet mellan att öppna en Aladdinask och gå på krogen????
Jo, man blir lika besviken varje gång..
för alla godbitarna är tagna och kvar
är bara några spritfyllda äckel i hörnen.
Senast redigerad av 4 Jensa, redigerad totalt 14 gång.
- jujimbo
- Entusiast

Dagens bästa: (tullstationen vid Svinesundsbron till Norge
) 5 person i en audi a4 quattro blir stannad; "Nej du får inte köra över bron!". -varför då? frågar dem. "Nej, det fattar du väl att du inte får?". "Och varför inte det??" . "-Jo för att du kör ju i en audi quattro o man får endast åka 4 personer i den". "-Är detta ett skämt eller va??" säger bilisten. Tullaren: "Nej!!.. vi stoppa precis en fiat UNO med 3 personer!"
Senast redigerad av 4 jujimbo, redigerad totalt 14 gång.
- limban
- Forumägare

- Kontakt:
För hundra gubbar vad dålig den var..jujimbo skrev:Dagens bästa: (tullstationen vid Svinesundsbron till Norge) 5 person i en audi a4 quattro blir stannad; "Nej du får inte köra över bron!". -varför då? frågar dem. "Nej, det fattar du väl att du inte får?". "Och varför inte det??" . "-Jo för att du kör ju i en audi quattro o man får endast åka 4 personer i den". "-Är detta ett skämt eller va??" säger bilisten. Tullaren: "Nej!!.. vi stoppa precis en fiat UNO med 3 personer!"
- carina
- Moderator

- Kontakt:
En lastbilschaufför som var på väg till Texas med hela lastbilen full av svarta bowlingklot stannar och plockar upp två negrer som hade fått punktering på sin cykel.
Efter en stund bir han stoppad av polisen som vill kolla lasten.
Polisen blir chockad och skriker över radion;
Jag har stoppat en lastbil full med negerägg, två har redan kläckts och en har redan stulit en cykel!!
Efter en stund bir han stoppad av polisen som vill kolla lasten.
Polisen blir chockad och skriker över radion;
Jag har stoppat en lastbil full med negerägg, två har redan kläckts och en har redan stulit en cykel!!
Senast redigerad av 4 carina, redigerad totalt 14 gång.
- jujimbo
- Entusiast

He he grym skoj 
Senast redigerad av 4 jujimbo, redigerad totalt 14 gång.
- limban
- Forumägare

- Kontakt:
Fy tusan vad den var bra..hehehe..
- jojje
- Entusiast

Haha
.
Senast redigerad av 4 jojje, redigerad totalt 14 gång.
- Jiiins
- Entusiast

Tog bort den 
Senast redigerad av 6 Jiiins, redigerad totalt 14 gång.
" En sjuk polernörd "
-
945an
- Medlem
Jensa skrev:Vad är de för likhet mellan att öppna en Aladdinask och gå på krogen????
Senast redigerad av 4 945an, redigerad totalt 14 gång.
- jojje
- Entusiast

En kille står i hotellobbyn och väntar på att få checka in. Då ringer hans mobil och när han plockar fram den råkar han köra armbågen i bröstet på tjejen intill. Han vänder sig om och säger:
- Har du lika mjukt hjärta som bröst vet jag att du förlåter mig. Tjejen svarar:
- Har du lika hård k*k som armbåge finns jag i rum 827 ..
- Har du lika mjukt hjärta som bröst vet jag att du förlåter mig. Tjejen svarar:
- Har du lika hård k*k som armbåge finns jag i rum 827 ..
Senast redigerad av 4 jojje, redigerad totalt 14 gång.
- Stupid-Flanders
- Trogen Medlem

Johnny ville ha sex med en brud på jobbet, men hon hade redan en pojkvän. En dag blev Johnny så frustrerad att han gick fram till henne å sa:
- jag ger dej 1000 kr om jag får ha sex med dej, men hon sa nej.
Johnny sa: - Jag är snabb, jag slänger pengarna på golvet, du böjer dej ner, och jag är klar när du har plockat upp dom.
Hon tänkte efter en stund och sa att hon måste kolla med sin pojkvän. Hon ringde pojkvännen och berättade historien. Pojkvännen sa: - Be om 2000 och plocka upp dom så fort att han inte hinner komma ur brallorna.
Så tjejen gick med på förslaget för 2000 kr. En halvtimme går och pojkvännen väntar på att flickvännen ska ringa. Så efter 45 min ringer pojkvännen och frågar vad som hände. Hon svarar flämtande i luren:
- Den djäveln betalade i mynt.
- jag ger dej 1000 kr om jag får ha sex med dej, men hon sa nej.
Johnny sa: - Jag är snabb, jag slänger pengarna på golvet, du böjer dej ner, och jag är klar när du har plockat upp dom.
Hon tänkte efter en stund och sa att hon måste kolla med sin pojkvän. Hon ringde pojkvännen och berättade historien. Pojkvännen sa: - Be om 2000 och plocka upp dom så fort att han inte hinner komma ur brallorna.
Så tjejen gick med på förslaget för 2000 kr. En halvtimme går och pojkvännen väntar på att flickvännen ska ringa. Så efter 45 min ringer pojkvännen och frågar vad som hände. Hon svarar flämtande i luren:
- Den djäveln betalade i mynt.
Senast redigerad av 4 Stupid-Flanders, redigerad totalt 14 gång.
Black isn't a color, it's a part time job!