Polerade mc:n i helgen men kom av förklarliga skäl inte åt överallt med originalplattan, 125 mm, på min T3000. Funderar därför på att byta till en mindre platta och har tittat på denna
http://reservdelsgurun.se/bilvard/stodp ... 000-s3000/
Blir det mycket obalans med en mindre platta?
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Mindre stödplatta till RG T3000
- siverby
- Medlem
- Inlägg: 44
- Blev medlem: 03 nov 2013 00:15
- Ort: Stockholm
Re: Mindre stödplatta till RG T3000
Nej, det blir ingen större skilnad.
Man behöver skruva ner hastigheten 1 eller 2 snäpp med liten stödplatta för att den inte ska överhetta.
Man behöver skruva ner hastigheten 1 eller 2 snäpp med liten stödplatta för att den inte ska överhetta.
"Pamper your car by cleaning it. Love your car by driving the hell out of it"
- Larry Kosilla
- Larry Kosilla
- Logan
- Entusiast

- Inlägg: 2466
- Blev medlem: 26 nov 2012 18:06
- Kontakt:
Re: Mindre stödplatta till RG T3000
Jag har en liten stödplatta för t3000 och har aldrig märkt av något värmeproblem
men man behöver ju inte gasa som en stolle heller.
man kör ju dom små för dom tajta områdena
men man behöver ju inte gasa som en stolle heller.
man kör ju dom små för dom tajta områdena
The passions is what drives the art. Detailing for life