Sida 1 av 1

Ni som har koll på scholl

Postat: 27 apr 2015 21:13
av Logan
Köpte lite scholl produkter bland annat S3 gold xxl

fick en flaska där det stod S3 gold och någon hade manuellt skrivit XXL med tusch
hur ska man veta om man fick xxl eller vanlig standard då det skrivet så.

Re: Ni som har koll på scholl

Postat: 27 apr 2015 21:49
av korvis
Jag fick precis likadan och reagerade också på det.
Kändes inte helt seriöst...

Re: Ni som har koll på scholl

Postat: 27 apr 2015 22:23
av e_king
Scholl har samma etiketter på både s3gold och s3gold xxl. Det varierar mellan etikett och ditskrivet från Streetpower. Men det är alltså något som Streetpower får ombesörja själva i dagsläget.

En av mina ser ut så här.
Bild

Re: Ni som har koll på scholl

Postat: 27 apr 2015 23:07
av garagehunden KL
Är det skillnad på dem eller är den ena tidigare eller senare utgåva av samma? Har S3 som inte är XXL, eller inte står XXL på. Den tog det som behövdes, på bil med ganska hård lack.

Har inte burken här men tror det var röd färg på polermedlet.

Re: Ni som har koll på scholl

Postat: 27 apr 2015 23:25
av Logan
jag fick detta svaret av street power

Hej
S3 Gold har svag doft av banan
S3 Gold xxl doft av kem

Så nu får ni alla ställa er och sniffa

Re: Ni som har koll på scholl

Postat: 28 apr 2015 00:22
av Perra83
Då har jag fått rätt. Ingen doft av banan på mina XXL 250g el 1Kg.

Re: Ni som har koll på scholl

Postat: 28 apr 2015 13:22
av garagehunden KL
Logan skrev:jag fick detta svaret av street power

Hej
S3 Gold har svag doft av banan
S3 Gold xxl doft av kem

Så nu får ni alla ställa er och sniffa
Ok, men innebär det att det är enda skillnaden? Antagligen inte men skulle ju kunna betyda det. Tror inte mitt luktar varken eller. Eller så är jag förkyld. Huvudsaken det fungerade.

Re: Ni som har koll på scholl

Postat: 28 apr 2015 17:03
av Logan
Min lukta rätt neutralt så antar det är kem då
får testa scholl någon dag.

Har så mycket polermedel nu så ;)

funderar på att sälja av lite menzerna

Re: Ni som har koll på scholl

Postat: 28 apr 2015 18:55
av deciso
Fick också en flaska med xxl skrivet med tuschpenna. Men va För hundra gubbar, va första tanken.....

Jag har tidigare gjort åt en flaska "vanlig" s3 gold. Upplever att xxl medlet svettas o det skvätter små transparenta droppar när jag kör roterande maskin. Hände aldrig med vanlig s3 gold . Nån mer som märkt något liknande

Re: Ni som har koll på scholl

Postat: 28 apr 2015 23:47
av Logan
deciso skrev:Fick också en flaska med xxl skrivet med tuschpenna. Men va För hundra gubbar, va första tanken.....

Jag har tidigare gjort åt en flaska "vanlig" s3 gold. Upplever att xxl medlet svettas o det skvätter små transparenta droppar när jag kör roterande maskin. Hände aldrig med vanlig s3 gold . Nån mer som märkt något liknande

Låter som medlet inte blandat sig redigt
antar du skaka flaskan duktig innan du börja