Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Ni som har koll på scholl
- Logan
- Entusiast

- Inlägg: 2466
- Blev medlem: 26 nov 2012 18:06
- Kontakt:
Ni som har koll på scholl
Köpte lite scholl produkter bland annat S3 gold xxl
fick en flaska där det stod S3 gold och någon hade manuellt skrivit XXL med tusch
hur ska man veta om man fick xxl eller vanlig standard då det skrivet så.
fick en flaska där det stod S3 gold och någon hade manuellt skrivit XXL med tusch
hur ska man veta om man fick xxl eller vanlig standard då det skrivet så.
The passions is what drives the art. Detailing for life
- korvis
- Trogen Medlem

- Inlägg: 908
- Blev medlem: 01 jun 2014 15:47
Re: Ni som har koll på scholl
Jag fick precis likadan och reagerade också på det.
Kändes inte helt seriöst...
Kändes inte helt seriöst...
- e_king
- Entusiast

- Inlägg: 1824
- Blev medlem: 08 okt 2012 12:27
- Ort: Storvreta
Re: Ni som har koll på scholl
Scholl har samma etiketter på både s3gold och s3gold xxl. Det varierar mellan etikett och ditskrivet från Streetpower. Men det är alltså något som Streetpower får ombesörja själva i dagsläget.
En av mina ser ut så här.

En av mina ser ut så här.

- garagehunden KL
- Medlem
- Inlägg: 339
- Blev medlem: 22 jun 2013 13:16
Re: Ni som har koll på scholl
Är det skillnad på dem eller är den ena tidigare eller senare utgåva av samma? Har S3 som inte är XXL, eller inte står XXL på. Den tog det som behövdes, på bil med ganska hård lack.
Har inte burken här men tror det var röd färg på polermedlet.
Har inte burken här men tror det var röd färg på polermedlet.
- Logan
- Entusiast

- Inlägg: 2466
- Blev medlem: 26 nov 2012 18:06
- Kontakt:
Re: Ni som har koll på scholl
jag fick detta svaret av street power
Hej
S3 Gold har svag doft av banan
S3 Gold xxl doft av kem
Så nu får ni alla ställa er och sniffa
Hej
S3 Gold har svag doft av banan
S3 Gold xxl doft av kem
Så nu får ni alla ställa er och sniffa
The passions is what drives the art. Detailing for life
- Perra83
- Entusiast

- Inlägg: 2986
- Blev medlem: 17 maj 2013 14:43
- Ort: Lindesberg
Re: Ni som har koll på scholl
Då har jag fått rätt. Ingen doft av banan på mina XXL 250g el 1Kg.
- garagehunden KL
- Medlem
- Inlägg: 339
- Blev medlem: 22 jun 2013 13:16
Re: Ni som har koll på scholl
Ok, men innebär det att det är enda skillnaden? Antagligen inte men skulle ju kunna betyda det. Tror inte mitt luktar varken eller. Eller så är jag förkyld. Huvudsaken det fungerade.Logan skrev:jag fick detta svaret av street power
Hej
S3 Gold har svag doft av banan
S3 Gold xxl doft av kem
Så nu får ni alla ställa er och sniffa
- Logan
- Entusiast

- Inlägg: 2466
- Blev medlem: 26 nov 2012 18:06
- Kontakt:
Re: Ni som har koll på scholl
Min lukta rätt neutralt så antar det är kem då
får testa scholl någon dag.
Har så mycket polermedel nu så
funderar på att sälja av lite menzerna
får testa scholl någon dag.
Har så mycket polermedel nu så
funderar på att sälja av lite menzerna
The passions is what drives the art. Detailing for life
-
deciso
- Trogen Medlem

- Inlägg: 883
- Blev medlem: 16 okt 2008 18:12
- Ort: Falköping
Re: Ni som har koll på scholl
Fick också en flaska med xxl skrivet med tuschpenna. Men va För hundra gubbar, va första tanken.....
Jag har tidigare gjort åt en flaska "vanlig" s3 gold. Upplever att xxl medlet svettas o det skvätter små transparenta droppar när jag kör roterande maskin. Hände aldrig med vanlig s3 gold . Nån mer som märkt något liknande
Jag har tidigare gjort åt en flaska "vanlig" s3 gold. Upplever att xxl medlet svettas o det skvätter små transparenta droppar när jag kör roterande maskin. Hände aldrig med vanlig s3 gold . Nån mer som märkt något liknande
- Logan
- Entusiast

- Inlägg: 2466
- Blev medlem: 26 nov 2012 18:06
- Kontakt:
Re: Ni som har koll på scholl
deciso skrev:Fick också en flaska med xxl skrivet med tuschpenna. Men va För hundra gubbar, va första tanken.....
Jag har tidigare gjort åt en flaska "vanlig" s3 gold. Upplever att xxl medlet svettas o det skvätter små transparenta droppar när jag kör roterande maskin. Hände aldrig med vanlig s3 gold . Nån mer som märkt något liknande
Låter som medlet inte blandat sig redigt
antar du skaka flaskan duktig innan du börja
The passions is what drives the art. Detailing for life