Sida 1 av 1
Scholl Spam - brukslösning?
Postat: 10 apr 2015 10:44
av Norrhyttan
Eftersom alla berättar hur jäkla bra Scholl Concept Spam är, så har jag köpt en dunk.
Ingenstans hittar jag något om någon spädning, så jag antar att det är brukslösning direkt ur dunken.
Eller?
Hur gör ni?
Re: Scholl Spam - brukslösning?
Postat: 10 apr 2015 10:48
av Commander
Norrhyttan skrev:Eftersom alla berättar hur jäkla bra Scholl Concept Spam är, så har jag köpt en dunk.
Ingenstans hittar jag något om någon spädning, så jag antar att det är brukslösning direkt ur dunken.
Eller?
Hur gör ni?
Ingen blandning, häll upp det i flaska och spruta på, låt de verka å du kommer bli nöjd

Fungerar på allt som är skitigt, lack, inredning, skinn med mirakelsvamp,lätt smutsiga fälgar m.m
Re: Scholl Spam - brukslösning?
Postat: 10 apr 2015 10:55
av Norrhyttan
Jo, jag har gjort så. Tänkte bara kolla om någon hade andra åsikter.
Sent from a skitdyr telefon using någon gratis-app.
Re: Scholl Spam - brukslösning?
Postat: 10 apr 2015 11:04
av Lemerok
Norrhyttan skrev:Jo, jag har gjort så. Tänkte bara kolla om någon hade andra åsikter.
Sent from a skitdyr telefon using någon gratis-app.
Den ska gå att blanda ut med sa e_king, kommer tyvärr inte ihåg vilka förhållanden till vad.
Slå en signal eller maila streetpower så får du bra support med.
Re: Scholl Spam - brukslösning?
Postat: 10 apr 2015 12:12
av e_king
Det är inte tänkt att den ska spädas men det går bra. Är en inredning lätt smutsig så brukar jag slå i en skvätt vatten. Kan kanske vara runt 30% vatten.
Re: Scholl Spam - brukslösning?
Postat: 10 apr 2015 12:55
av Norrhyttan
Tack och bock!
Då fortsätter jag med Spam direkt ur dunken, dårå.

Re: Scholl Spam - brukslösning?
Postat: 10 apr 2015 14:27
av Perra83
Ska köpa en dunk ja med. Sprayflaskan har räckt till ett gäng med inredningar.