Sida 1 av 1
biltema lövblås
Postat: 27 mar 2015 15:24
av deje
Tänkte köpa Biltemas lövblås, för att slippa rinn från speglar och dörrhandtag mm , eller har ni några andra bra alternativ att förmedla här på forumet , gärna i prisintervallet 300-600kr.
Och nej jag vill inte köpa en master blaster eller vad dem heter.
deje
Re: biltema lövblås
Postat: 27 mar 2015 15:34
av Perra83
Tryckluft.
Re: biltema lövblås
Postat: 27 mar 2015 15:45
av deje
jag menar nån annan lövblås men tack för svaret! ( klumpig formulering av mig)
alltså nån annan lövblås som ni tycker funkar !
deje
Re: biltema lövblås
Postat: 27 mar 2015 16:28
av kimpon
denna finns i en e hamn nära dig .(blinkblink).
Metro DataVac Electric Duster ED500
Re: biltema lövblås
Postat: 27 mar 2015 16:56
av deje
kimpon skrev:denna finns i en e hamn nära dig .(blinkblink).
Metro DataVac Electric Duster ED500
Verkar intressant , men den är ju tyvärr på 110 v , och en adapter verkar kosta som en Biltema lövblås bara den.
Hm ,men som sagt inte helt oäven , har ju ett luftfilter också.
deje
Re: biltema lövblås
Postat: 27 mar 2015 17:21
av mikkiz
finns väl i 220/240v oxå?

Re: biltema lövblås
Postat: 27 mar 2015 17:31
av deje
mikkiz skrev:finns väl i 220/240v oxå?

Japp , miss av mig ,tyvärr steg priset också ! men den ligger ju inom budget så att säga.
deje
Re: biltema lövblås
Postat: 27 mar 2015 17:43
av deje
Det hela började med en sökning på ett bra bilschampo , nu 4000kr senare , fortsätter jag köpa prylar som jag egentligen inte" behöver" , sugen på en polermaskin oxå , även den behöver jag inte!
deje
Re: biltema lövblås
Postat: 27 mar 2015 21:28
av Perra83
Bra grejer går inte att få för många av.
Re: biltema lövblås
Postat: 27 mar 2015 21:30
av mikkiz
Haha el hur?
Känner igen det där med å handla saker jag inte egentligen behöver

Re: biltema lövblås
Postat: 27 mar 2015 22:02
av Manor
deje skrev:Tänkte köpa Biltemas lövblås, för att slippa rinn från speglar och dörrhandtag mm , eller har ni några andra bra alternativ att förmedla här på forumet , gärna i prisintervallet 300-600kr.
Och nej jag vill inte köpa en master blaster eller vad dem heter.
deje
Spar pengarna tills du kan köpa en riktig "huuuhuuuhuuu"... Du vet att du vill

.
Re: biltema lövblås
Postat: 27 mar 2015 22:50
av deje
Manor skrev:deje skrev:Tänkte köpa Biltemas lövblås, för att slippa rinn från speglar och dörrhandtag mm , eller har ni några andra bra alternativ att förmedla här på forumet , gärna i prisintervallet 300-600kr.
Och nej jag vill inte köpa en master blaster eller vad dem heter.
deje
Spar pengarna tills du kan köpa en riktig "huuuhuuuhuuu"... Du vet att du vill

.[/quote
Nja , inte med risken att bli omyndighets förklarad !
deje
Re: Sv: biltema lövblås
Postat: 02 apr 2015 19:27
av Rasseman
Jag kör med lövblåsen från Biltema (snål), något klumpigt men fungerar bra [emoji4]
V70 2,5 FT -11 R-Design
Re: Sv: biltema lövblås
Postat: 04 apr 2015 22:14
av deje
Rasseman skrev:Jag kör med lövblåsen från Biltema (snål), något klumpigt men fungerar bra [emoji4]
V70 2,5 FT -11 R-Design
Japp, det får bli en sådan där manick!
deje