har lurkat runt här på forumet ett bra tag, läst allt, men inte hittat vad man ska göra åt en bil som stått under ett träd hela hösten och hela vintern, tills nu!
Nu är det dags att göra den fin, efter den blivit körduglig, så jag laddar nu upp en bild för att ni lättare ska se vad som hänt
Ok, det är lite blänk och skit i bilden, men tagen med mobilen.
Det är rejält ingrodd skit och från träden är det en "grön sörja" som kladdat sig fast. Det är en Volvo 855 svart pearl (019 färgkod), så även en del "glitter" kommer från lackens metallic.
Så, det jag behöver är tips på HUR man får den ren. Har en mussepigg maskin + en oscillerande "vanlig" maskin, men tips på medel från start till mål så att säga

