Sida 1 av 1

Hårborstar (borttagning av hår i bil)

Postat: 26 jan 2015 16:38
av Logan
Skaffa mig nyligen en sådan gummi klump som ska vara bra mot hundhår i bilen
sådan

Bild

Såg att det fanns en modell med längre gummi ben

Bild

har inte fått testa någon av dom men har någon annan testat detta och kan säga om något är bättre eller sämre

Kan alltid hoppas att ni säger att den gröna är bättre ;)
då man köpt den

Re: Hårborstar (borttagning av hår i bil)

Postat: 26 jan 2015 17:41
av Micke K
Skulle väl säga att jag föredrar den grön, dock finns de ju olika typer av hår så dem har väl sina + sidor båda två :mrgreen:

Re: Hårborstar (borttagning av hår i bil)

Postat: 26 jan 2015 17:45
av e_king
Har inte provat någon av de du visar men kan tycka att gummikvaliteten är avgörande. Använder själv ett par kemhandskar med lite knottrig yta och gummiskrapan som följer med rg2000. Den till golvmunstycket. :) :jeps
Fastnar mycket på de. :nicka

/Fredrik

Re: Hårborstar (borttagning av hår i bil)

Postat: 26 jan 2015 18:29
av Logan
Har tidigare kört med gummi handske med och det har fungera hyfsat
men tänkte kanske bättre och ha den riktiga produkten.
Har inte fått något biljobb som kräver denna borste

Får pröva den på soffan i hemmet då jag har katt.

Re: Hårborstar (borttagning av hår i bil)

Postat: 27 jan 2015 02:01
av miken
den grön är kanon har dock inte provat den andra ! :)

Re: Hårborstar (borttagning av hår i bil)

Postat: 28 jan 2015 09:35
av Pär_L
Den gröna är bäst på korta hår som väver in sig i tyget och är helt hopplöst att få bort utan denna underbara borste.
Den andra är suverän på långa hår som inte väver in sig i tyget. blir med denna borste mycket lätt att samla ihop för att sedan dammsuga upp.

Re: Hårborstar (borttagning av hår i bil)

Postat: 29 jan 2015 17:11
av Andyah
har bara sett den svarta på film, https://www.youtube.com/watch?v=BuLpwafC05I

Re: Hårborstar (borttagning av hår i bil)

Postat: 31 jan 2015 10:00
av JohanK
Har den svarta och den funkar kanon på längre hår! Kortare hår så får du dra lite till innan det kommer loss, annars så kör jag som "e-king" sa innan, knottriga gummihandskar och gummimunstycket på textilvårdsmaskinen!