Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Polishangel passion

Diskutera bilvårdsprodukter här
Användarvisningsbild
granath
Ny Medlem
Inlägg: 9
Blev medlem: 03 jul 2014 08:12
Ort: Habo

Polishangel passion

Inlägg av granath » 07 aug 2014 22:02

Någon som testat Polishangel passion lackskydd? Ska enligt dom själva vara den vara bäst på röda lacker. Är ju dyrare än master sealent så skulle vara intressant att veta om någon testat båda på röd bil. Har endast röda bilar så hade passat mig fint. Är ju dyrare än master sealent så blir den inte bättre är det ju inte värt det.
Bilpark:
Alfa Romeo 156 GTA SW Q2 -03
Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm Sw -07
Volkswagen Passat Kombi ecofuel -11
Volkswagen Golf -04