Sida 1 av 1

Menzerna SF3800

Postat: 07 maj 2016 14:38
av Sundström
Hej!

Hur länge brukar man behöva köra med sf3800 innan medlet brutits ner?
Har jagat polerrosor med det efter grovpolering och tycker det är svårt att avgöra när det är dags att torka av.

Re: Menzerna SF3800

Postat: 07 maj 2016 17:35
av ostkroken
Jag tycker mig känna ganska bra när Menzernas medel är nedbrutna. Upplever att det blir väldigt mycket trögare efter en stund.

/LG-D855 via Tapatalk

Re: Menzerna SF3800

Postat: 07 maj 2016 20:28
av Sundström
Kände ingen större skillnad vid polering, dock är jag nybörjare mer därför jag undrade. :P