Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Ny polermaskin. Rupes, Flex eller vad för något?

Diskutera bilvårdsprodukter här
Användarvisningsbild
Perra83
Entusiast
Entusiast
Inlägg: 2986
Blev medlem: 17 maj 2013 14:43
Ort: Lindesberg

Re: Ny polermaskin. Rupes, Flex eller vad för något?

Inlägg av Perra83 » 23 jun 2014 23:16

4999kr för en Rupes 15 med väska och lite medel och trissor.
Senast redigerad av 4 Perra83, redigerad totalt 14 gång.

Heinz_keller
Medlem
Inlägg: 32
Blev medlem: 09 mar 2014 15:02

Re: Ny polermaskin. Rupes, Flex eller vad för något?

Inlägg av Heinz_keller » 30 jun 2014 17:24

Nu är en bigfoot 15 beställd från streetpower! Ska bli spännande att pröva i helgen! En vit v70 II r-design FD taxi med 35000 mil under hjulen ska in i garaget :)

Har kört menzernas produkter sedan jag började med polering och har 400, 2500, 4000 och PL på hyllan. Nån dom har några åsikter om Rupes egna medel dom följer med paketet?

Skriv svar