Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Ny polermaskin. Rupes, Flex eller vad för något?
- Perra83
- Entusiast

- Inlägg: 2986
- Blev medlem: 17 maj 2013 14:43
- Ort: Lindesberg
Re: Ny polermaskin. Rupes, Flex eller vad för något?
4999kr för en Rupes 15 med väska och lite medel och trissor.
Senast redigerad av 4 Perra83, redigerad totalt 14 gång.
-
Heinz_keller
- Medlem
- Inlägg: 32
- Blev medlem: 09 mar 2014 15:02
Re: Ny polermaskin. Rupes, Flex eller vad för något?
Nu är en bigfoot 15 beställd från streetpower! Ska bli spännande att pröva i helgen! En vit v70 II r-design FD taxi med 35000 mil under hjulen ska in i garaget 
Har kört menzernas produkter sedan jag började med polering och har 400, 2500, 4000 och PL på hyllan. Nån dom har några åsikter om Rupes egna medel dom följer med paketet?
Har kört menzernas produkter sedan jag började med polering och har 400, 2500, 4000 och PL på hyllan. Nån dom har några åsikter om Rupes egna medel dom följer med paketet?