Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Tjoho Fått hem lite varuprover idag

Diskutera bilvårdsprodukter här
Skriv svar
Användarvisningsbild
hall
Medlem
Inlägg: 121
Blev medlem: 13 jun 2009 08:24
Kontakt:

Tjoho Fått hem lite varuprover idag

Inlägg av hall » 23 dec 2009 14:18

Ska bli kul och se hur dessa är i kvaliten, blir eventuelt import av dom jag tycker är bra.
Ska försöka testa dom efter helgerna och kommer att beskriva lite hur jag tycker dom är.
Kanske finns några här på forumet som är intresserade av att handla lite ...kanske. :?:

Bild
Senast redigerad av 6 hall, redigerad totalt 14 gång.
Lahega No1 Fastcut 13.....

Användarvisningsbild
hall
Medlem
Inlägg: 121
Blev medlem: 13 jun 2009 08:24
Kontakt:

Re: Tjoho Fått hem lite varuprover idag

Inlägg av hall » 23 dec 2009 14:30

Jill skrev:Dom ser väldigt stora ut? Eller är det synvilla?? :D
Allt beror ju på hur många tvättar i tvättmaskinen padden överlever .. om man vill handla ;)

det är 5" 6" 7" samt den sora gröna på 9"
Senast redigerad av 6 hall, redigerad totalt 14 gång.
Lahega No1 Fastcut 13.....

Användarvisningsbild
Tantrum
Administratör
Administratör
Inlägg: 1897
Blev medlem: 22 sep 2008 20:52
Ort: Göteborg

Re: Tjoho Fått hem lite varuprover idag

Inlägg av Tantrum » 23 dec 2009 14:54

Den gröna liknar en Edge-pad lite grand.
Är det blandade fabrikat alltihop? :)

Har du nån känsla för vad de kan tänkas kosta om du tar in fler? Tänker främst på 6" eller 7" i så fall.

Testa gärna att rengöra dem i en hink med alkaliskt rengöringsmedel också, när du ändå är igång :)
Senast redigerad av 6 Tantrum, redigerad totalt 14 gång.
...like a boss.

Användarvisningsbild
hall
Medlem
Inlägg: 121
Blev medlem: 13 jun 2009 08:24
Kontakt:

Re: Tjoho Fått hem lite varuprover idag

Inlägg av hall » 23 dec 2009 15:00

Tantrum skrev:Den gröna liknar en Edge-pad lite grand.
Är det blandade fabrikat alltihop? :)

Har du nån känsla för vad de kan tänkas kosta om du tar in fler? Tänker främst på 6" eller 7" i så fall.

Testa gärna att rengöra dem i en hink med alkaliskt rengöringsmedel också, när du ändå är igång :)

Priset beror lite på vilken trissa det gäller, hamnar i runda slängar på 15:-
Kommer att testa dom på alla möjliga sätt får vi se.
Alla trissor kommer från samma företag, lite olika utförande och material bara.
Normalt tvättar jag aldrig mina trissor, kastar dom när jag tycker dom gjort sitt ;)
Senast redigerad av 6 hall, redigerad totalt 14 gång.
Lahega No1 Fastcut 13.....

Gurkan
Medlem
Inlägg: 78
Blev medlem: 06 apr 2009 18:38

Re: Tjoho Fått hem lite varuprover idag

Inlägg av Gurkan » 23 dec 2009 16:34

Jag är intresserad 8-)
Senast redigerad av 6 Gurkan, redigerad totalt 14 gång.

marcus
Entusiast
Entusiast
Inlägg: 1180
Blev medlem: 28 sep 2008 16:38

Re: Tjoho Fått hem lite varuprover idag

Inlägg av marcus » 23 dec 2009 18:15

Från Kina?
Senast redigerad av 6 marcus, redigerad totalt 14 gång.

Göran

Re: Tjoho Fått hem lite varuprover idag

Inlägg av Göran » 23 dec 2009 18:20

Kan också köpa ett gäng!
Senast redigerad av 6 Göran, redigerad totalt 14 gång.

Användarvisningsbild
bustorp
Trogen Medlem
Trogen Medlem
Inlägg: 982
Blev medlem: 18 sep 2008 19:08

Re: Tjoho Fått hem lite varuprover idag

Inlägg av bustorp » 23 dec 2009 18:42

För runt 15:-/st köper jag gärna ett gäng också.................till braohahyllan om inte annat.
Senast redigerad av 6 bustorp, redigerad totalt 14 gång.
Besserwissers wisser besser
Gammalt djungelordspråk

Ante_Bmw
Trogen Medlem
Trogen Medlem
Inlägg: 580
Blev medlem: 02 mar 2009 19:37

Re: Tjoho Fått hem lite varuprover idag

Inlägg av Ante_Bmw » 23 dec 2009 18:47

Har länge letat billiga slit och släng trissor så jag köper garanterat också !

Vem vet vissa kan ha samma kvalité som lite dyrare trissor :D
Senast redigerad av 6 Ante_Bmw, redigerad totalt 14 gång.

Användarvisningsbild
Jiiins
Entusiast
Entusiast
Inlägg: 2124
Blev medlem: 18 sep 2008 18:15
Ort: Götene

Re: Tjoho Fått hem lite varuprover idag

Inlägg av Jiiins » 23 dec 2009 20:15

Här kommer det en till intresserad ;)


/Jiiins :jeps
Senast redigerad av 6 Jiiins, redigerad totalt 14 gång.
" En sjuk polernörd "

Användarvisningsbild
hall
Medlem
Inlägg: 121
Blev medlem: 13 jun 2009 08:24
Kontakt:

Re: Tjoho Fått hem lite varuprover idag

Inlägg av hall » 23 dec 2009 20:15

Ante_Bmw skrev:Har länge letat billiga slit och släng trissor så jag köper garanterat också !

Vem vet vissa kan ha samma kvalité som lite dyrare trissor :D
Dom oranga på bilden är rktigt lik lahegas trisssor
Senast redigerad av 6 hall, redigerad totalt 14 gång.
Lahega No1 Fastcut 13.....

Användarvisningsbild
jujimbo
Entusiast
Entusiast
Inlägg: 1347
Blev medlem: 30 maj 2009 23:02
Ort: Strömstad

Re: Tjoho Fått hem lite varuprover idag

Inlägg av jujimbo » 23 dec 2009 23:11

Jag kan tänka mig att köpa om pris/kvalite är rätt,

/Magnus
Senast redigerad av 6 jujimbo, redigerad totalt 14 gång.

Användarvisningsbild
Crille
Entusiast
Entusiast
Inlägg: 1178
Blev medlem: 02 jun 2009 06:48
Ort: Västerås

Re: Tjoho Fått hem lite varuprover idag

Inlägg av Crille » 24 dec 2009 08:34

Är också intresserad om kvaliten är okej...
Senast redigerad av 6 Crille, redigerad totalt 14 gång.
Polerar,Lackskyddar och sist men inte minst optimerar fordon.

Användarvisningsbild
jujimbo
Entusiast
Entusiast
Inlägg: 1347
Blev medlem: 30 maj 2009 23:02
Ort: Strömstad

Re: Tjoho Fått hem lite varuprover idag

Inlägg av jujimbo » 19 jan 2010 22:17

Hej Hall

Tänkte kolla med dig om det kommer nån uppföljning på trissorna?
Är sugen på att köpa ett gäng om priset ligger på ca 15:-st i så fall är det storleken 6 tum som är intressant, tror den skall funka fint på flex 3401 :nicka

/Magnus
Senast redigerad av 6 jujimbo, redigerad totalt 14 gång.

Användarvisningsbild
hall
Medlem
Inlägg: 121
Blev medlem: 13 jun 2009 08:24
Kontakt:

Re: Tjoho Fått hem lite varuprover idag

Inlägg av hall » 22 jan 2010 23:35

Jo det kommer uppföljning på trissorna, har haft lite mycket nu bara..flyttat och letar efter ny lokal att polera i..
Senast redigerad av 6 hall, redigerad totalt 14 gång.
Lahega No1 Fastcut 13.....

Användarvisningsbild
jujimbo
Entusiast
Entusiast
Inlägg: 1347
Blev medlem: 30 maj 2009 23:02
Ort: Strömstad

Re: Tjoho Fått hem lite varuprover idag

Inlägg av jujimbo » 23 jan 2010 23:22

Gött det, ingen bråska för min skull du kan väl pm á mig när du testat och om det blir att du tycker dom var ok och och tar in ett gäng.

Magnus
Senast redigerad av 6 jujimbo, redigerad totalt 14 gång.

Användarvisningsbild
Jiiins
Entusiast
Entusiast
Inlägg: 2124
Blev medlem: 18 sep 2008 18:15
Ort: Götene

Re: Tjoho Fått hem lite varuprover idag

Inlägg av Jiiins » 01 apr 2010 08:45

Nyfiken :) ..........Hur går det med trissorna?
Senast redigerad av 6 Jiiins, redigerad totalt 14 gång.
" En sjuk polernörd "

Användarvisningsbild
Crille
Entusiast
Entusiast
Inlägg: 1178
Blev medlem: 02 jun 2009 06:48
Ort: Västerås

Re: Tjoho Fått hem lite varuprover idag

Inlägg av Crille » 27 jan 2011 15:14

Hall...

Hur går det med dessa trissor? Gammal tråd men dags att lyfta upp den lite...

Kanske ge oss tipset var dom kommer ifrån!....
Senast redigerad av 6 Crille, redigerad totalt 14 gång.
Polerar,Lackskyddar och sist men inte minst optimerar fordon.

Användarvisningsbild
hall
Medlem
Inlägg: 121
Blev medlem: 13 jun 2009 08:24
Kontakt:

Re: Tjoho Fått hem lite varuprover idag

Inlägg av hall » 28 jan 2011 20:20

Crille skrev:Hall...

Hur går det med dessa trissor? Gammal tråd men dags att lyfta upp den lite...

Kanske ge oss tipset var dom kommer ifrån!....

Har tyvärr laggt ner min poler verkksamhet, jobbar nu mera som reservdelschef.
trissorna var mycket bra, kommer troligen att ta hem och sälja framöver
Lahega No1 Fastcut 13.....

Skriv svar