Ska försöka testa dom efter helgerna och kommer att beskriva lite hur jag tycker dom är.
Kanske finns några här på forumet som är intresserade av att handla lite ...kanske.


Jill skrev:Dom ser väldigt stora ut? Eller är det synvilla??![]()
Allt beror ju på hur många tvättar i tvättmaskinen padden överlever .. om man vill handla

Tantrum skrev:Den gröna liknar en Edge-pad lite grand.
Är det blandade fabrikat alltihop?
Har du nån känsla för vad de kan tänkas kosta om du tar in fler? Tänker främst på 6" eller 7" i så fall.
Testa gärna att rengöra dem i en hink med alkaliskt rengöringsmedel också, när du ändå är igång




Dom oranga på bilden är rktigt lik lahegas trisssorAnte_Bmw skrev:Har länge letat billiga slit och släng trissor så jag köper garanterat också !
Vem vet vissa kan ha samma kvalité som lite dyrare trissor






Crille skrev:Hall...
Hur går det med dessa trissor? Gammal tråd men dags att lyfta upp den lite...
Kanske ge oss tipset var dom kommer ifrån!....