Hej!
Ja ,nu har man äntligen fått sitt lilla garage ,tyvärr är belysningen under all kritik , då det ändas finn en liten taklampa med lysrör som jag får dela med grannen i garaget bredvid , detta gör ju att jag inte kan på eget bevåg byta och ändra den belysningen, därför får det bli en lösning med en mobil arbetslampa eller två?
Har ni några bra förslag!
Har tittat på denna http://www.jula.se/catalog/el-och-belys ... ed-427630/ ,den har nämnts i någon tråd tidigare ,står sig den fortfarande?
Tack på förhand!
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Arbetslampa
- Perra83
- Entusiast

- Inlägg: 2986
- Blev medlem: 17 maj 2013 14:43
- Ort: Lindesberg
Re: Arbetslampa
Kan vara den som jag har. Infästningen till ett ben har gått sönder. Ska ta med den till jobbet och uppgradera
Annars är den bra.
Annars är den bra.
-
deje
- Medlem
- Inlägg: 398
- Blev medlem: 06 mar 2015 17:24
Re: Arbetslampa
Ok , låter kanske inte helt förtroende ingivande ,men är det bra ljus så får den duga i nuet !Perra83 skrev:Kan vara den som jag har. Infästningen till ett ben har gått sönder. Ska ta med den till jobbet och uppgradera![]()
Annars är den bra.
Har du en halogenlampa också eller klarar man sig med enbart denna?
deje
- ostkroken
- Entusiast

- Inlägg: 1223
- Blev medlem: 04 jun 2013 20:44
- Ort: Östhammar
Re: Arbetslampa
2st på stativ tycker jag är bra när övrig belysning inte är så bra. En från vardera håll så man slipper en jäkla massa flyttande hela tiden för att kunna se resultat etc från båda hållen.
Skickat från min LG-D855 via Tapatalk
Skickat från min LG-D855 via Tapatalk
-
deje
- Medlem
- Inlägg: 398
- Blev medlem: 06 mar 2015 17:24
Re: Arbetslampa
ja ,det blev iallafall nu till en början den på Jula ,får väl testa med em lampa först ,men som du säger det kan nog vara bra med 2st ,det får första poleringen i garage utvisa!ostkroken skrev:2st på stativ tycker jag är bra när övrig belysning inte är så bra. En från vardera håll så man slipper en jäkla massa flyttande hela tiden för att kunna se resultat etc från båda hållen.
Skickat från min LG-D855 via Tapatalk
Vilka lampor använder du?
deje
- ostkroken
- Entusiast

- Inlägg: 1223
- Blev medlem: 04 jun 2013 20:44
- Ort: Östhammar
Re: Arbetslampa
En på stativ och 4 lysrör.
Skickat från min LG-D855 via Tapatalk
Skickat från min LG-D855 via Tapatalk