Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Arbetslampa

Diskutera bilvårdsprodukter här
deje
Medlem
Inlägg: 398
Blev medlem: 06 mar 2015 17:24

Arbetslampa

Inlägg av deje » 22 feb 2016 22:53

Hej!
Ja ,nu har man äntligen fått sitt lilla garage ,tyvärr är belysningen under all kritik , då det ändas finn en liten taklampa med lysrör som jag får dela med grannen i garaget bredvid , detta gör ju att jag inte kan på eget bevåg byta och ändra den belysningen, därför får det bli en lösning med en mobil arbetslampa eller två?

Har ni några bra förslag!

Har tittat på denna http://www.jula.se/catalog/el-och-belys ... ed-427630/ ,den har nämnts i någon tråd tidigare ,står sig den fortfarande?


Tack på förhand!
deje

Användarvisningsbild
Perra83
Entusiast
Entusiast
Inlägg: 2986
Blev medlem: 17 maj 2013 14:43
Ort: Lindesberg

Re: Arbetslampa

Inlägg av Perra83 » 22 feb 2016 23:53

Kan vara den som jag har. Infästningen till ett ben har gått sönder. Ska ta med den till jobbet och uppgradera ;)
Annars är den bra.

deje
Medlem
Inlägg: 398
Blev medlem: 06 mar 2015 17:24

Re: Arbetslampa

Inlägg av deje » 23 feb 2016 00:15

Perra83 skrev:Kan vara den som jag har. Infästningen till ett ben har gått sönder. Ska ta med den till jobbet och uppgradera ;)
Annars är den bra.
Ok , låter kanske inte helt förtroende ingivande ,men är det bra ljus så får den duga i nuet !
Har du en halogenlampa också eller klarar man sig med enbart denna?
deje

Användarvisningsbild
ostkroken
Entusiast
Entusiast
Inlägg: 1223
Blev medlem: 04 jun 2013 20:44
Ort: Östhammar

Re: Arbetslampa

Inlägg av ostkroken » 23 feb 2016 00:33

2st på stativ tycker jag är bra när övrig belysning inte är så bra. En från vardera håll så man slipper en jäkla massa flyttande hela tiden för att kunna se resultat etc från båda hållen.

Skickat från min LG-D855 via Tapatalk

deje
Medlem
Inlägg: 398
Blev medlem: 06 mar 2015 17:24

Re: Arbetslampa

Inlägg av deje » 24 feb 2016 01:14

ostkroken skrev:2st på stativ tycker jag är bra när övrig belysning inte är så bra. En från vardera håll så man slipper en jäkla massa flyttande hela tiden för att kunna se resultat etc från båda hållen.

Skickat från min LG-D855 via Tapatalk
ja ,det blev iallafall nu till en början den på Jula ,får väl testa med em lampa först ,men som du säger det kan nog vara bra med 2st ,det får första poleringen i garage utvisa!

Vilka lampor använder du?
deje

Användarvisningsbild
ostkroken
Entusiast
Entusiast
Inlägg: 1223
Blev medlem: 04 jun 2013 20:44
Ort: Östhammar

Re: Arbetslampa

Inlägg av ostkroken » 24 feb 2016 05:33

En på stativ och 4 lysrör.

Skickat från min LG-D855 via Tapatalk

Skriv svar