Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Vilken oscillerande maskin ska man satsa på?

Diskutera bilvårdsprodukter här
backan76
Ny Medlem
Inlägg: 4
Blev medlem: 22 aug 2014 13:08

Re: Vilken oscillerande maskin ska man satsa på?

Inlägg av backan76 » 22 aug 2014 13:37

MOD: Tänk på reglerna om reklam och länkningar..
Senast redigerad av 1 Funk, redigerad totalt 22 gånger.
Anledning: Otillåten reklam och länkning,

Användarvisningsbild
limban
Forumägare
Forumägare
Inlägg: 4006
Blev medlem: 30 sep 2009 22:25
Ort: Bollnäs
Kontakt:

Re: Vilken oscillerande maskin ska man satsa på?

Inlägg av limban » 13 sep 2014 01:17

finns en uppstickare Twin Tools.. till rätt pris..

// Anders
MVH Anders Lindbäck

Bild

Användarvisningsbild
e_king
Entusiast
Entusiast
Inlägg: 1824
Blev medlem: 08 okt 2012 12:27
Ort: Storvreta

Re: Sv: Vilken oscillerande maskin ska man satsa på?

Inlägg av e_king » 13 sep 2014 14:43

limban skrev:finns en uppstickare Twin Tools.. till rätt pris..

// Anders
MOD: Tänka på reglerna om reklam och länkningar???

Skickat från min D6503 via Tapatalk

Orix
Medlem
Inlägg: 62
Blev medlem: 24 aug 2014 16:02

Re: Vilken oscillerande maskin ska man satsa på?

Inlägg av Orix » 13 sep 2014 15:08

:)

Gråben
Trogen Medlem
Trogen Medlem
Inlägg: 819
Blev medlem: 18 okt 2010 15:04
Ort: umeå, Sverige

Re: Vilken oscillerande maskin ska man satsa på?

Inlägg av Gråben » 13 sep 2014 16:20

timon skrev:Hej. Också ute efter maskiner. Varför valde du oscillerande istället för en roterande? Är så velig och vet inte, är du nöjd med rupes? Skillnad med musse? Funderar just nu på en aeg polerande och en billigare oscillerande. Kanske shinemate eller den där rupeskopian. Kör bara till mig själv och familj, nån kompis. Berätta lite och hjälp mig i veligheten. Micke
Vart bor du? Finns du i närheten av umeå kan du få provköra ett gäng maskiner från ca 1000kr upp till 5000kr, detta gäller förstås även alla. Kan lova att jag inte är en säljsugen sponsor och det tror jag dom flesta kan gå i god för. Över och ut från turkiet [emoji481]

Användarvisningsbild
progge
Moderator
Moderator
Inlägg: 3288
Blev medlem: 19 jan 2013 13:02
Ort: Smålandsstenar.

Re: Sv: Vilken oscillerande maskin ska man satsa på?

Inlägg av progge » 14 sep 2014 13:05

backan76 skrev:MOD: Tänk på reglerna om reklam och länkningar..
limban skrev:finns en uppstickare Twin Tools.. till rätt pris..

// Anders
e_king skrev:
limban skrev:finns en uppstickare Twin Tools.. till rätt pris..

// Anders
MOD: Tänka på reglerna om reklam och länkningar???

Skickat från min D6503 via Tapatalk
Samma regler för alla användare, Eller?
Reklam utanför sponsor tråd
Mvh Progge
............................................................................
Nissan Qashqai 1.3 Tekna+ Dynamic MAGNETIC RED PEARL 2020 :nicka

Skriv svar