Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Vilken oscillerande maskin ska man satsa på?
-
backan76
- Ny Medlem
- Inlägg: 4
- Blev medlem: 22 aug 2014 13:08
Re: Vilken oscillerande maskin ska man satsa på?
MOD: Tänk på reglerna om reklam och länkningar..
Senast redigerad av 1 Funk, redigerad totalt 22 gånger.
Anledning: Otillåten reklam och länkning,
Anledning: Otillåten reklam och länkning,
- limban
- Forumägare

- Inlägg: 4006
- Blev medlem: 30 sep 2009 22:25
- Ort: Bollnäs
- Kontakt:
Re: Vilken oscillerande maskin ska man satsa på?
finns en uppstickare Twin Tools.. till rätt pris..
// Anders
// Anders
- e_king
- Entusiast

- Inlägg: 1824
- Blev medlem: 08 okt 2012 12:27
- Ort: Storvreta
Re: Sv: Vilken oscillerande maskin ska man satsa på?
MOD: Tänka på reglerna om reklam och länkningar???limban skrev:finns en uppstickare Twin Tools.. till rätt pris..
// Anders
Skickat från min D6503 via Tapatalk
-
Orix
- Medlem
- Inlägg: 62
- Blev medlem: 24 aug 2014 16:02
-
Gråben
- Trogen Medlem

- Inlägg: 819
- Blev medlem: 18 okt 2010 15:04
- Ort: umeå, Sverige
Re: Vilken oscillerande maskin ska man satsa på?
Vart bor du? Finns du i närheten av umeå kan du få provköra ett gäng maskiner från ca 1000kr upp till 5000kr, detta gäller förstås även alla. Kan lova att jag inte är en säljsugen sponsor och det tror jag dom flesta kan gå i god för. Över och ut från turkiet [emoji481]timon skrev:Hej. Också ute efter maskiner. Varför valde du oscillerande istället för en roterande? Är så velig och vet inte, är du nöjd med rupes? Skillnad med musse? Funderar just nu på en aeg polerande och en billigare oscillerande. Kanske shinemate eller den där rupeskopian. Kör bara till mig själv och familj, nån kompis. Berätta lite och hjälp mig i veligheten. Micke
- progge
- Moderator

- Inlägg: 3288
- Blev medlem: 19 jan 2013 13:02
- Ort: Smålandsstenar.
Re: Sv: Vilken oscillerande maskin ska man satsa på?
backan76 skrev:MOD: Tänk på reglerna om reklam och länkningar..
limban skrev:finns en uppstickare Twin Tools.. till rätt pris..
// Anders
Samma regler för alla användare, Eller?e_king skrev:MOD: Tänka på reglerna om reklam och länkningar???limban skrev:finns en uppstickare Twin Tools.. till rätt pris..
// Anders
Skickat från min D6503 via Tapatalk
Reklam utanför sponsor tråd
Mvh Progge
............................................................................
Nissan Qashqai 1.3 Tekna+ Dynamic MAGNETIC RED PEARL 2020
............................................................................
Nissan Qashqai 1.3 Tekna+ Dynamic MAGNETIC RED PEARL 2020
