Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Ultima Elastrofoam

Diskutera bilvårdsprodukter här
Användarvisningsbild
Rasseman
Medlem
Inlägg: 211
Blev medlem: 06 aug 2014 22:29

Ultima Elastrofoam

Inlägg av Rasseman » 15 aug 2014 20:25

Har för mig jag har sett i en tråd hur man ska sköta Elastrofoam men hittar inget nu.

Hur ska man göra efter en runda på bilen, bara låta den ligga och torka eller ska den smörjas på nåt sätt ?

Användarvisningsbild
e_king
Entusiast
Entusiast
Inlägg: 1824
Blev medlem: 08 okt 2012 12:27
Ort: Storvreta

Re: Ultima Elastrofoam

Inlägg av e_king » 15 aug 2014 20:29

Utan att ha använt just den så svarar jag att jag skulle skölja den noggrant i vatten och sen låta den lufttorka utan risk för nedsmutsning.

Användarvisningsbild
Rasseman
Medlem
Inlägg: 211
Blev medlem: 06 aug 2014 22:29

Re: Ultima Elastrofoam

Inlägg av Rasseman » 15 aug 2014 21:57

Ja det låter ju smidigt :)

V70 2,5 FT -11 R-Design

Skriv svar